این ستاره به پرسپولیس برمی گردد؟ پایان دوم

این ستاره به پرسپولیس برمی گردد؟  پایان دوم

شواهد نشان می دهد که داستان عیسی مسیح و لیگ بیست و یکم به پایان غیرمنتظره ای رسیده است.

مصدومیت مهاجم مقابل شهر ماشین برای او دردسرساز شد و آزمایشات پاره شدن کراس عیسی را تایید کرد اما با وجود تایید پزشکان معتقد است که برای بازی آماده است و می تواند به زمین بازگردد.

القطر که چند هفته ای است با یک بدنساز تمرین می کند با تقویت عضلات ساق پا و انجام تمرینات تخصصی با توجه به شدت آسیب دیدگی رباط صلیبی و بازگشت به میادین سعی دارد از رباط صلیبی دوری کند. اما با تصمیم کادر فنی پرسپولیس نظر نهایی در این خصوص باید توسط پزشکان این تیم داده شود.

گفته می شود باشگاه پرسپولیس در این مدت به اختلاف خود با عیسی پایان داد و تمام مسئولیت را به نادیده گرفتن صحبت های پزشکان متخصص این بازیکن واگذار کرد. القطر هم در تمرین پرسپولیس حضور داشت اما گفته می شود فقط حق دوندگی دارد و در تمرینات گروهی شرکت نمی کند.

شنیده ها حاکی از آن است که در صورت اصرار القطر مبنی بر خراب نشدن کراس لینک، باید یک بار دیگر معاینات پزشکی لازم را انجام دهد و پس از آن می تواند به تمرینات گروهی بازگردد و مسئولیت را بر عهده بگیرد و مسئولیت کامل را بر عهده بگیرد.

روند تمرینات و برنامه کاری عیسی القطر مهاجم سرخپوشان پایتخت به گونه ای است که در حال حاضر نمی توان زمان دقیق بازگشت او به میادین را تخمین زد و همچنان ابهاماتی در مورد آینده او وجود دارد.

امروز روزنامه خبرورزشی در مطلبی مدعی شده است که یحیی از ادامه حضور این بازیکن در پرسپولیس و بازگشت به میادین قطع امید کرده و نام خود را در لیست خروج قرار داده است.

او پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل گلزنی 6 ماه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تنبیه شده بود و حتی نتوانست به مدت 6 ماه در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

تحمل این بدشانسی در این شرایط کار آسانی نبود اما القطر با بازگشت به جمع سرخ پوشان، یک سوپرگل توسط پرسپولیس در سوپرجام به ثمر رسید، یک گل برای سه امتیاز دربی به ثمر رساند و کم کم به فرم دلخواه رسید.

اما همانطور که همه منتظر ظهور بهترین نسخه این مهاجم بودند، پایان دیگری رقم خورد. این بار مصدومیت شدید رباط صلیبی او را برای ماه ها از دور رقابت ها دور کرد. مقابله با این آسیب پس از 30 سالگی بسیار دشوار به نظر می رسد و نمی توان درباره آن با خوش بینانه اظهار نظر کرد. تلخی موضوع این است که عیسی ممکن است دیگر هرگز تبدیل به یک مهاجم نوک فوتبال ایران نشود.

دیدگاهتان را بنویسید