ترک خوردگی سنگ های محور هراز به دهه 70 برمی گردد / جمع بندی نظر کارشناسی تا پایان هفته

ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799100

اسماعیل فولادی محور هراز را متعلق به گذشته دانست و گفت: در چند سال اخیر اتفاق جدیدی نیفتاده است و این وضعیت به دهه 70 برمی گردد و تحقیقات محلی در 10 سال اخیر نشان می دهد که تغییر عمده ای نداشته ایم. به جز تحریکات جزئی.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، ترک های ایجاد شده در محور هراز بعد از پلورا در یک کیلومتری آب اسک است که نگرانی های زیادی را به همراه دارد.
با توجه به اتفاقات اخیر، اگر لغزش این توده عظیم قابل توجه و خطرناک تلقی شود، مشکل پیچیده شده و راه حل آن ایجاد مسیر جایگزین خواهد بود.
رئیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت: این ترک ها مشکل جدیدی نیست و به دهه 70 برمی گردد، در سال های اخیر اتفاق جدیدی رخ نداده است.
اسماعیل فولادی با بیان اینکه نتیجه بررسی ها تا 10 روز آینده مشخص می شود، گفت: در روزها و هفته های اخیر جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد و مرکز تحقیقات ملی و تحقیقات مسکن وزارت راه این موضوع را بررسی کرد. مطالعه میدانی قطعا تا آخر هفته نتیجه می گیریم.
وی محور هراز را متعلق به گذشته دانست و گفت: در چند سال اخیر اتفاق جدیدی نیفتاده است، این وضعیت به دهه 70 برمی گردد و در 10 سال اخیر تحقیقات محلی نشان می دهد که تغییر عمده ای جز این نداشته ایم. تحریکات جزئی.”
فولادی ادامه داد: نمی توان به طور قطع گفت که وضعیت پایدار است، نمی توان پیش بینی کرد، منتظر تصمیم گروه تخصصی، بررسی رشته ای که داشتیم و گزارش خلاصه ای که به تهران داده شد هستیم.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: این ترک ها تا جمع بندی نهایی متخصصان و کارشناسان کارگروه تهران در حال رصد است تا تصمیم نهایی در این محور گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید