این ستاره جذاب در یک قدمی استقلال قرار دارد

این ستاره جذاب در یک قدمی استقلال قرار دارد

مهدی کایدی، فوق ستاره بوچهری تیم استقلال که در لیگ برتر 12 گل و 8 پاس گل به ثمر رساند، تاثیرگذارترین بازیکن این تیم به شمار می رفت که اکنون به عنوان بازیکن باشگاه شباب الاهلی امارات باید ادامه دهد. فوتبال دوباره در همان تیم امارات اما شاید اتفاقاتی بیفتد منتظر این تیم ملی فوتبال ایران.

خبرهای جدیدی از قهرمان فصل گذشته امارات (شباب الاهلی) – که تا سه سال دیگر مهدی قیدی را به عنوان بازیکن در اختیار خواهد داشت، به گوش می رسد.

یکی از مسئولان باشگاه شباب الاهلی به خبرورزشی گفت: پس از جدایی مهدی کائچیدی از شباب الاهلی در فصل گذشته، سرمربی جدید این تیم با توجه به بازیکنان مورد نظر خود تیمش را به قهرمانی رساند. البته در پایان فصل نیز از تیم ما جدا شد. حالا سرمربی جدید شباب الاهلی این کار را بر عهده گرفته و تیمش را برای فصل جدید آماده می کند.

این خودی اضافه کرد: او از لیست بازیکنان خود مطلع است و می داند که مهدی کایدی به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل گذشته استقلال در لیست جدید تیمش قرار خواهد گرفت، اما به مدیران باشگاه گفته است که تا زمانی که او نمی تواند تصمیم نهایی را بگیرد. آن را می بیند. گزارش همکاری با مهدی کایدی.

بدیهی است که مهدی قیدی باید با حضور در چند جلسه در دور جدید تمرینات شباب الاهلی زیر نظر این سرمربی جدید متوجه شود که او را می خواهد یا نه، اما اگر سرمربی از این بازیکن ناراضی باشد، باشگاه شباب الاهلی به هر دلیلی، فنی و غیره، یک بار دیگر مهدی قیدی را در لیست بازیکنان قرضی قرار خواهد داد.

مدتی پیش خجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد در صورت فراهم شدن شرایط برای عقد مجدد مهدی کایدی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. بنابراین به دلیل عدم شناخت کافی سرمربی تازه وارد شباب الاهلی، اگر این ستاره ملی پوش ایرانی را در تمرینات پیش فصل تیمش دوست نداشته باشد یا به دلایلی او را در چارچوب تاکتیکی قرار ندهد. به احتمال زیاد باشگاه استقلال برای یک فصل دیگر فرصت به خدمت گرفتن ستاره فصل گذشته را دارد.

لازم به ذکر است؛ مدیران الاهلی قطر چندان از شرایط پرداخت قرضی مهدی قیدی راضی نیستند و باید دید با توجه به نحوه پرداخت پول این تیم اماراتی در فصل قبل، استقلال همچنان می تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید