پرسپولیس در یک قدمی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد

پرسپولیس در یک قدمی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد

پرسپولیس در این سال‌ها بدهی‌های زیادی پرداخت کرده است، اما هیچ‌کدام به اندازه پرونده استراماهونی یک میلیون و نیم دلاری نیست: ۱.۱ میلیون یورو به برانکو، ۷۰۰ هزار دلار به کالدرون، ۴۷۵ هزار یورو به بودیمیر و غیره. . با این حال، حتی در این دوره، قرمزها در تسویه حساب خود با طلبکاران خود با مشکلات قابل توجهی روبرو بودند.

مهمترین طلبکار پرسپولیس بوگیدار رادوشوویچ بود که 866 هزار یورو از دادگاه فیفا دریافت کرد و در حالی که تاریخ نهایی دادگاه CAS آبان 1401 و احتمالا آذرماه بود، مهلت پرداخت این بازیکن به پایان رسیده بود، قرمزها توانستند حرکتی نادر به گفته دروازه بان سابق و آوردن کروات و توافق با او.

نکته مهم این است که در زمان توافق پرسپولیس و رادو، قرمزها حاضر به پرداخت 866 هزار یورو نبودند و شاید اگر این قرارداد امضا نمی شد، پرسپولیس امکان نقل و انتقالات زمستانی را از دست می داد. توافق با این طلبکار پایان یکی از پرونده های فلسطینی ها بود. این توافق به گونه ای انجام شد که رادو 16 هزار یورو از مطالبات خود را رد کرد و سپس موافقت کرد که ظرف یک سال آینده در چهار قسط درخواست خود را دریافت کند و پرسپولیس را از یک پرونده شدید مالی نجات دهد.

پرسپولیس که در تاریخ 25 دسامبر قسط 250 هزار یورویی را پرداخت کرد، اکنون خود را برای پرداخت بعدی 25 آوریل که 200 هزار یورو خواهد بود آماده می کند. اقساط بعدی 200 هزار یورو است که البته اگر پرسپولیس به موقع پرداخت نکند همین مبلغ جریمه می شود.

به هر حال با توافقی که در لوزان سوئیس انجام شد، پرسپولیس به نوعی توانست گام بلندی در جهت اخذ مجوز حرفه ای بردارد و اکنون هیچ بدهی قطعی به فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و دادگاه عالی ورزش ندارد و اگر سایر مسائل مشکل ساز نشود. ، قرمزها خواهند شد عنوان سهمیه مستقیماً به آسیا می رسد.

بوژیدار رادوشویچ نیز در امضای این قرارداد و پرداخت مطالبات خود کمک کرد.

این دروازه بان کروات همیشه به تعریف و تمجید از پرسپولیس و هوادارانش پرداخته و نمی خواهد تیم سابقش را مانند استراماچونی از لیگ قهرمانان آسیا حذف کند.

پس از آن رضا درویش نیز اعلام کرد که قسط بعدی رادوشوویچ آماده شده و به زودی به وی پرداخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید