این ستاره جذاب لیست استقلال را پر می کند!

این ستاره جذاب لیست استقلال را پر می کند!

یکی از مشکلاتی که در روزهای اخیر پیرامون بازیکنان استقلال وجود داشته، تعداد زیاد اعضای این تیم است. فرهاد مجیدی که قصد داشت بازیکنان خارجی را به استقلال اضافه کند، نگران پر شدن لیست بزرگسالان این تیم بود و تا حد زیادی مشکل را حل کرد. سرمربی آبی ها پیش از ورود کوین یامگا، وینگر فرانسوی، از باشگاه خواسته بود تا احمد موسوی برای خالی کردن لیستش نیاز نداشته باشد. در این شرایط استقلال 19 بازیکن داشت و حالا با اضافه شدن رودی گستد مهاجم فرانسوی این لیست کامل شده است.

لیست 20 نفره استقلال به شرح زیر است:
1- سید حسین حسینی 2- رشید مظاهری 3- وریا گفوری 4- محمدحسین مرادمند 5- سیاواس یزدانی 6- روزبه چشمی 7- زبیر نیکونفس 8- عارف آقاسی 9- ابوالفضل مرتعبدی 1- ارساعدی 1- ارسا. 14- محمدرضا آزادی 15- سعید مهری 16- بابک مرادی 17- کوین یامگا 18- محمد دانشگر 19- مهدی مهدی پور 20- رودی گست.

این در شرایطی است که مجیدی از ابتدا گفته بود قصد دارد 3 بازیکن خارجی به تیمش اضافه کند. در این صورت اگر بخواهد یک بازیکن خارجی دیگر را به ترکیب اضافه کند باید قبل از زمان قانونی نقل و انتقالات نام بازیکن دیگری را از لیست حذف کند که با توجه به شرایط فعلی بعید به نظر می رسد تکرار شود.

باید بگویم؛ بازیکنانی چون علیرضا رضایی، امیرعلی صادقی، امیرحسین حسین زاده، فردین رباط و …. در لیست زیر 23 سال قرار دارند و مشکلی برای حضورشان در تیم وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید