این ستاره دلیل مهمی است که استقلال را قهرمان لیگ می کند. پرسپولیس غایب است!

این ستاره دلیل مهمی است که استقلال را قهرمان لیگ می کند.  پرسپولیس غایب است!

تیم فوتبال استقلال که شانس اول قهرمانی در بیست و یکمین دوره لیگ برتر را دارد، در دیدار هفته بیست و چهارم خود مقابل پیکان عملکرد تدافعی نداشت و با اینکه سه امتیاز آن دیدار را کسب کرد، توانست تا حد زیادی قهرمانی خود را قطعی کند. اما خوب بود او خوش شانس بود که تیر را از دست نداد.

در کنار اقبال استقلالی ها و کم دقتی مهاجمان پیکان در زدن ضربات پایانی، نباید از عملکرد درخشان دروازه بان ملی پوش آبی ها غافل شد. سیدحسین حسینی که در لیست تیم ملی ایران نیز حضور دارد، در این دیدار چندین موقعیت واضح برای گلزنی از حریف گرفت تا دلیل جدایی استقلال از پرسپولیس مشخص شود.

فارغ التحصیلان یحیی گل محمدی در دیدارهای گذشته در حالی امتیازات مهمی را از دست دادند که در چندین مسابقه اشتباهات حامد لاک لطمات جبران ناپذیری به این تیم وارد کرد اما برخلاف سیدحسین حسینی با عملکرد درخشان در دیدار مقابل پیکان نشان داد که یک دروازه بان می تواند. در روز بد تیمش هم یک امتیاز می گیرد.

با توجه به اینکه استقلال در اختیار گرفت و با اینکه 10 بازیکن خود را از دست داد و نسبت به حریف ضعیفتر است، باز هم نمی بازد و امتیازی کسب نمی کند، به نظر می رسد این تیم در پایان فصل به قهرمانی و جام حذفی راه پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید