شوک برای ساپینتو. استقلال امسال در لیگ قهرمانان غایب است!

شوک برای ساپینتو.  استقلال امسال در لیگ قهرمانان غایب است!

بدهی های انباشته باشگاه استقلال به خواستگاران خارجی این تیم را در شرایطی قرار داد که بعید به نظر می رسد استقلالی بتواند در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

تیم استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران (فصل گذشته) اولین و قطعی ترین نماینده کشورمان در قرعه کشی لیگ قهرمانان فصل آینده خواهد بود. اما این تیم به دلیل بدهی های ارزی سنگین نمی تواند برنامه ریزی دقیقی برای این مسابقات داشته باشد. می دانیم که یکی از شرایط صدور مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا این است که شکایتی نداشته باشید.

استناد مسئولان باشگاه استقلال به افزایش قیمت دلار نسبت به سال گذشته همزمان با پرداخت بدهی افرادی مانند استراماهونی و ملیچ یکی دیگر از دلایل ناامیدی مسئولان باشگاه استقلال در این زمینه است.

از سوی دیگر شکایت گابریله پین، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال شرایط این تیم را پیچیده تر کرد. مربی ای که پنجره نقل و انتقالات استقلال را بست.

از سوی دیگر بدهی و پول پرداخت نشده باشگاه های پرتغالی سانتا کلارا، باشگاه الاهلی برای انتقال قائدی و مشکلاتی از این دست از دیگر مشکلات پیش روی استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود که این موضوع حضور این تیم در هوا و احتمال اینکه استقلال مانند فصل گذشته نتوانست شرایط حضور در لیگ قهرمانان با پرسپولیس را در نظر بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید