شوک جدید به استقلال؛ لیگ قهرمانان آسیا پرش کرد؟

شوک جدید به استقلال؛  لیگ قهرمانان آسیا پرش کرد؟

یکی از راهکارهای حل مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این بود که باشگاه استقلال در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی و باشگاه پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان باشد. به صورت حرفه ای این در حالی است که امروز کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد که استقلال خوزستان یک تیم دولتی است که تمام سهام آن در اختیار وزارت اقتصاد است و اگر قرار است تیمی باشد این تیم باید در تهران حضور نداشته باشید!

همین صحبت های مدیرعامل باشگاه خوزستانی حکایت از آن دارد که مشکل جدیدی در راه مالکیت مستقل برای مجاری ها پیش می آید. به ویژه امشب و پس از پایان دیدارهای هفته سی و چهارم لیگ یک، فرصت پیشروی باشگاه استقلال خوزستان در لیگ برتر فراهم شده است. در صورت پیروزی در بازی امشب خانگی مقابل آرمان گجار، آبی پوشان در لیگ بهتر خواهند بود و در این صورت یک وزارتخانه نمی تواند دو تیم در لیگ برتر داشته باشد و این دو تیم استقلال و استقلال هستند. خوزستان! البته گفته می شود که مسائل استقلال برای اخذ مجوز حرفه ای موارد دیگری غیر از مالکیت مشترک را شامل می شود.

باشگاه استقلال خوزستان متعلق به بانک ملی است و اکثریت سهام این باشگاه متعلق به وزارت اقتصاد است.

پیش از این اعلام شده بود که باشگاه پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان و باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد واگذار شده است، البته در سایت کدال وزارت ورزش و جوانان همچنان در مالکیت مشترک این دو نفر است. باشگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید