شوک بزرگ به عزاداری فرهاد; جام جهانی پرش کرد؟

شوک بزرگ به عزاداری فرهاد;  جام جهانی پرش کرد؟

خیلی از استقلالی ها می گویند بزرگ ترین اشتباه قائدی این بود که از استقلال رفت اما همین قائدی به خاطر انتقالش به الاهلی برای استقلال پول درآورد و البته پول خوبی هم برای استقلال گرفت. آخرین قرارداد قائدی با استقلال یک میلیارد تن بود که گفته می شد مدیران این قرارداد را سه برابر کردند اما هیچکس نمی دانست چنین اتفاقی افتاده یا نه.

روزی که مهدی قائدی از استقلال رفت، فرهاد مجیدی در مصاحبه ای گفت که او قلب من در استقلال است و حالا که او نیست انگار دلم گرفته است. مجیدی رابطه خیلی خوبی با قائدی داشت و هنوز هم با هم در ارتباط هستند اما مهدی در الاهلی امارات روز خوبی را سپری نکرده و نیمکت نشین و حتی سکو هم شده است. هواداران الاهلی به شدت به این موضوع انتقاد دارند و کلی از سرمربی خود انتقاد کرده اند اما گائدی روزهای تلخی را پشت سر می گذارد و به همین دلیل تیم ملی را از دست داد و بعید است جام حذفی با این روند ادامه پیدا کند. این به هر حال برای او شکست بزرگی است.

قائدی بازیکن با استعدادی است و حضور در جام جهانی برای او بسیار مهم است و تجربه اش را بهبود می بخشد. حتی این موضوع ممکن است به طور مستقیم روی قیمت او در قراردادهای آینده تاثیر بگذارد اما واقعیت این است که در حال حاضر نمی توان به اسکوچیچ به خاطر دعوت نکردن مهدی قائدی ایراد گرفت چرا که این بازیکن حتی در تیم باشگاهی خود بازی نمی کند و فیکس نیست. چه در لیگ امارات و چه در لیگ قهرمانان آسیا که می تواند نقطه شروع مهدی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید