این ستاره می درخشد؛ پرسپولیس گمشده پیدا شد

این ستاره می درخشد؛  پرسپولیس گمشده پیدا شد

سهراب عثیری گفت: بعد از جدایی مهدی طارمی و سپس علی علیپور از پرسپولیس به نظر می رسید این تیم در خط حمله با مشکلات زیادی مواجه بود. اگرچه عیسی آل کثیر و مهدی عبدی در مقاطعی به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا می توانستند فوق العاده به نظر برسند، اما این تیم به یک گلزن و یک مهاجم مستعد نیاز داشت. حالا به نظر می رسد یورگن لوکادیا گمشده پرسپولیس در خط حمله باشد.

وی ادامه داد: هنوز خیلی زود است که در مورد آقای گل پرسپولیس صحبت کنیم، اما نگاهی به جدول گلزنان خیلی چیزها را نشان می دهد، اینکه مهاجم هلندی جدید پرسپولیس به میدان می آید، پنالتی می گیرد و با یک ضربه بزرگ پشت ضربه می نشیند، قابل تحسین است. تشنگی او گل دوم خود را هم به نفت مسجد سلیمان زد به نحوی که به همه نشان داد در محوطه جریمه حریف یک مهاجم قاتل است.

مهاجم سابق پرسپولیس افزود: پرسپولیس یا هر تیم دیگری به چنین مهاجمی نیاز دارد که همیشه تشنه گلزنی باشد. او همچنین یک گل محکم دیگر به ثمر رساند که به دلیل اشتباه داوری مردود اعلام شد وگرنه در این دیدار هت تریک می کرد. لوکادیا با انگیزه است و با این هیجان و سبک بازی به هم تیمی هایش انگیزه می دهد. امیدوارم سایر مهاجمان پرسپولیس هم از این مهاجم هلندی الگو بگیرند. من به شخصه خوشحالم که پرسپولیس چنین مهاجم باکیفیتی دارد.

وی در خصوص اعتراض تیم نفت مسجد سلیمان به قضاوت بازی پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: اتفاقاً بهتر است دو تیم به نیمه اول مراجعه کنند. خطای مرتضی پورعلیگنجی صددرصد پنالتی بود و گل محکم لوکادیا نیز به دلیل اشتباه داور مردود اعلام شد. الان دوستان باخته اند و اعتراض می کنند. اگر اشتباه داوری بود تیمی که بیشترین باخت را داشت پرسپولیس بود. متأسفانه عادت فوتبالی ما این است که هر تیم بازنده ای به جای قبول شکست و تبریک به تیم برنده، از بی عدالتی یا مسائل مشابه صحبت می کند. البته نفت مسجد سلیمان خیلی خوب به میدان آمد و فراتر از حد انتظار بود و مسئولان این تیم نیز باید در این موضوع مانور دهند و از داوری گلایه نکنند.

سهراب عثیری درباره هدایت پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس با شایستگی به این نقطه و جایگاه رسیده است. پرسپولیس لیگ بیست و دوم یک تیم متحد است که بازیکنان خوب و شایسته ای در تمام نقاط زمین دارد. امیدواریم بچه ها تا پایان فصل تلاش کنند تا این برتری را حفظ کنند چرا که این پتانسیل به خوبی دیده می شود که پرسپولیس می تواند تمام جام ها را به دست آورد.

وی در پایان درباره لیست جدید تیم ملی گفت: خوشحالم که علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی و حتی شنیده ام که وحید امیری دعوت شده اند. با این حال پرسپولیس بازیکنان دیگری مانند دانیال اسماعیلی فر و سوروس رفیعی دارد که شایسته دعوت به تیم ملی هستند. امیدوارم این بچه ها هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی موفق باشند.

دیدگاهتان را بنویسید