این پرسپولیس واقعا می درخشد: من هم مثل انصاریان مدافع هستم و هم گلزن

این پرسپولیس واقعا می درخشد: من هم مثل انصاریان مدافع هستم و هم گلزن

اشتباه نیست اگر مدافع ملی پوش ایرانی را یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ ستارگان قطر بدانیم. کنعانی زادگان که پس از درخشش با پرسپولیس و تیم ملی، در دومین سال حضورش در این تیم به الاهلی پیوست، توانست فرم بسیار خوبی از بازی خود به نمایش بگذارد. او اکنون علاوه بر حضور پربارش در خط دفاعی، در گلزنی نیز موفق عمل می کند و در چهار دیدار اخیر تیمش سه بار موفق شد دروازه حریف را باز کند.

بازیکنی که به من ضربه زد اخراج شد

دقایق پایانی بازی بود، ما مقابل حریف بودیم و آنها حمله می کردند، طبیعی بود که بازی را برای مدتی بخوابانیم. دیدم دعوا شد، رفتم بازیکنان را از هم جدا کنم اما به صورتم زدند. داور به بازیکن اشتباهی کارت زرد نشان داد و دقایقی بعد کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. این را هم باید بگویم که تمام درگیری ها و اتفاقاتی که افتاد مختص زمین چمن بود و با به صدا درآمدن سوت پایان تمام آن درگیری ها تمام شد.

می خواستیم از پیروزی خود دفاع کنیم، اما نشد!

تیم الاهلی امسال بازیکنان جوان زیادی را اضافه کرد و به همین دلیل ما باتجربه‌ها باید مسابقات را با دقت بیشتری دنبال کنیم، در آن لحظاتی که تیم تحت فشار جدی بود، تصمیم منطقی این بود که نفسی بکشیم. بازی تا بتوانیم از پیروزی خود دفاع کنیم که متاسفانه در نهایت این اتفاق نیفتاد.

ما هرگز یک لحظه به برابری فکر نکردیم

از لحظه ای که گل سوم را وارد دروازه حریف کردم، بقیه بازیکنان تیم دو نفر را یکی یکی شکست دادند. ما انتظار نداشتیم این بازی مساوی شود و به همین دلیل چند موقعیت خوب را به راحتی از دست دادیم، دیداری که می توانستیم 5 یا 6 و 1 برنده شویم. در نهایت با تساوی به پایان رسیدیم. البته این را هم بگویم که نه به عنوان تیمی که برد را از دست دادیم، بلکه صادقانه بگویم از زمانی که گل سوم را زدیم، همه سوت ها به سود تیم حریف بود و به همین دلیل موقعیت های خوبی برای تیم مقابل ایجاد شد. آنها

این فصل حرفه ای ترین سال ورزشی من است

در دوران فوتبالی ام امسال را ویژه می دانند زیرا سال جام جهانی است و سعی می کنم هم در باشگاه و هم در تیم ملی مثمر ثمر باشم و خودم را آماده و متمرکز نگه دارم. خدا را شکر برنامه های تمرینی، تغذیه و استراحت من به بهترین شکل پیش می رود و به همین دلیل می توانم بگویم که این فصل حرفه ای ترین سال دوران ورزشی من است.

علی انصاریان به من می گفت خودت پنالتی و ایستگاهی بزن!

من یکی از مدافعان گلزن فوتبال ایران هستم و در هر مسابقه اگر بتوانم شرایطی را برای خودم فراهم می کنم که گل بزنم. یادم هست سال‌ها پیش مرحوم علی انصاریان به من می‌گفت اگر اینقدر خوب بازی می‌کنی باید ضربات ایستگاهی را بزنی و استرس پنالتی نداشته باشی. من الان در همان شرایطی هستم که او گفت.

خوشحالم که سطح بالای فوتبال ایران را نشان می دهم

طبیعتا باعث افتخار من است که هم می توانم مدافع خوبی باشم و هم گلزن. اگرچه بازی های زیادی از لیگ ستارگان قطر نگذشته است، اما زدن سه گل در چهار بازی برای من آمار خوبی محسوب می شود. خدا را شکر می کنم که در کنار چند بازیکن دیگر با سه گل دومین گلزن لیگ هستم و خوشحالم که سطح بالای فوتبال ایران را اینجا نشان می دهم. در چهار هفته ای که از مسابقات لیگ ستارگان قطر می گذرد، خدا را شکر توانستم دو بار در تیم منتخب هفته باشم و این در کنار قرار گرفتن در جمع گلزنان، باعث می شود امسال بیشترین امتیاز را داشته باشم. بهترین سال دوران بازیگری من

حضور شجاع در الاهلی بهترین اتفاق بود

در پایان می‌خواهم یک اتفاق خیلی خوب را بگویم که در این فصل در مسابقات لیگ ستارگان قطر برای من اتفاق افتاد و آن هم بازی در کنار شجاع خلیل‌زاده است. بازیکنی که می توانم بگویم بعد از چند سال بازی در کنارش در پرسپولیس و تیم ملی حالا در الاهلی هماهنگی بالایی بین من و خودش ایجاد کرد. الان که به عنوان مدافع کنار او به میدان می روم، قطعا آرامش بیشتری دارم.

دیدگاهتان را بنویسید