حاجت یحیی؛ پرسپولیس یک مدافع چپ و یک مهاجم گلزن می خواهد

حاجت یحیی؛  پرسپولیس یک مدافع چپ و یک مهاجم گلزن می خواهد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم پتانسیل قهرمانی همزمان لیگ برتر و حذفی در فصل آینده را دارد. محمود کلهر ضمن بیان این جمله گفت: یحیی گل محمدی در نیم فصل اول کار بزرگی انجام داده و به خوبی توانسته امتیاز جمع آوری کند و از رقابت ها پیشی بگیرد. تنها شکست پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز بود که معتقدم در شرایط خاصی بود وگرنه شاگردان یحیی گل محمدی در نیم فصل عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی ادامه داد: پرسپولیس ترکیب نسبتا کاملی است که در نقل و انتقالات تابستانی خریدهای خوبی انجام داد. یحیی گل محمدی افراد خوبی را به دست آورد و موفق شد چهره های خوب و تاثیرگذاری را بخرد که نقش مهمی در قهرمانی نیم فصل این تیم داشتند. البته اگر پرسپولیس می خواهد لیگ برتر و جام حذفی را بالای سر ببرد باید تقویت شود. این تیم با همه مشکلات و ایرادات توانست انتظارات را برآورده کند اما نیم فصل دوم متفاوت خواهد بود. یک ضرب المثل فوتبالی می گوید که در نیم فصل دوم گل ها کاهش می یابد زیرا هیچ تیمی دوست ندارد ببازد.

هافبک سابق پرسپولیس اضافه کرد: تیم های انتهای جدول به دنبال سقوط هستند و تیم های بالای جدول به دنبال قهرمانی هستند و این کار را سخت می کند. هیچ تیمی دوست ندارد به راحتی و مجانی امتیاز بدهد، بنابراین کار پرسپولیس در نیم فصل دوم سخت تر می شود.

وی در خصوص نیاز پرسپولیس به خرید بازیکن نیز تصریح کرد: یحیی گل محمدی باید مشخص کند پرسپولیس در چه پستی به بازیکن نیاز دارد. به عنوان یک هوادار و کسی که پرسپولیس را دوست دارم، فکر می کنم این تیم به بازیکنانی در پست دفاع چپ و هجومی نیاز دارد. با این حال خرید بازیکن در نیم فصل دوم بسیار سخت است. یک بازیکن خوب نیم فصل بدون تیم نمی ماند تا در نقل و انتقالات زمستانی تیم پیدا کند. باشگاه ها نیز بازیکنان خوب خود را به تیم های دیگر نمی دهند و این امر خریدهای زمستانی را سخت می کند. با این وجود امیدوارم یحیی گل محمدی و پرسپولیس افراد تاثیرگذاری را در دو پست مورد نظر پیدا کنند. البته علی نعمتی و وحید امیری می توانند در پست دفاع چپ بازی کنند و تا اینجای کار راضی کننده بوده اند، اما نیمکت تیمی که می خواهد قهرمان شود باید قوی تر باشد.

وی همچنین درباره بازی اخیر پرسپولیس مقابل وان پارس اصفهان و پر شدن این دیدار حذفی از پنالتی ها گفت: ماهیت جام حذفی همین است. این یک جام حذفی یک مسابقه و یک جام شگفتی است. جامی که در آن تیم های کمتر شناخته شده ای وارد این رقابت ها می شوند تا با غافلگیری تیم های بزرگ، نامی برای خود دست و پا کنند. دیدار مقابل وان پارس اصفهان هم به همین سختی بود و حریف با جان و دل بازی کرد و شاید پسران پرسپولیس ناخواسته حریف را دست کم گرفتند. اما بازی رفت با پیروزی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به پایان رسید و خوشبختانه هیچ شگفتی ایجاد نشد. انشالله پرسپولیس با تقویت خود برای حضور در لیگ برتر و جام حذفی بازی های دوگانه را آغاز خواهد کرد.

محمود کلهر که از دوران بازی خود با مجتبی محرمی رابطه بسیار خوبی دارد، درباره بستری شدن و عمل جراحی این بازیکن سابق پرسپولیس نیز تصریح کرد: شکی نیست که در ورزش و فوتبال ایران قهرمان زنده عشق است! میتبی محرمی فوتبالیست ملی و ارزشمند این کشور بود که روزی 100 هزار نفر را در ورزشگاه آزادی جمع کرده بود اما امروز مریض است. انتظار می رود مدعی و دوستان مسئول حداقل متوجه این ستاره و پیشکسوتانی شوند که به دلیل عشق و تعصب به پیراهن پرسپولیس چنین پیشنهاداتی ارائه کرده اند. اگر مجتبی محرمی در آن زمان به پیشنهاد کشاورز یا بانک تجارت پاسخ مثبت می داد، می توانست 5 یا 6 آپارتمان و مغازه در تهران بخرد اما در تخت جمشید ماند. ما نباید اینقدر فراموشکار باشیم و بزرگان فوتبال خود را فراموش کنیم. مجتبی محرمی نام بزرگی دارد و دارد و شاید به کسی نیاز نداشته باشد، اما علم چه چیزی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید