واکنش جالب مهاجم پرسپولیس برای جذب گلزن استقلال

واکنش جالب مهاجم پرسپولیس برای جذب گلزن استقلال

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس تحت عمل جراحی بینی قرار گرفت. عملیاتی که البته باعث غیبت مهاجم در فجرسپاسی شد، نکته ای که البته حرف ها و صحبت های زیادی را به همراه داشت و این عملیات را تا حدودی حاشیه ساز کرد. به همین دلیل و به بهانه مهاجمان جدید و برخی مشکلات دیگر با مهدی عبدی به گفت وگو نشستیم.

آیا واقعاً جراحی بینی را برای اهداف زیبایی انجام دادید؟

من از این چیزها تعجب می کنم و تعجب می کنم که چرا بعضی ها از ساده ترین چیزها زمینه های جدیدی درست می کنند. من سال هاست که از پولیپ بینی رنج می برم که نوعی احتقان بینی است و واقعا مشکل تنفسی داشتم چون نفس کشیدن برایم سخت بود. به همین دلیل با هماهنگی کادر فنی و البته کادر پزشکی تیم پرسپولیس تصمیم به عمل جراحی گرفتم و خدا را شکر از شر این بیماری که سالهاست گریبانم را گرفته اما برخی آن را ربط داده اند خلاص شدم. به جراحی و برخی مشکلات دیگر که اصلا درست نیست. عمل من فقط جنبه درمانی داشت و مشکل دیگری نداشت.

کادر فنی اجازه داد با وجود کمبود شدید بازیکن در دیدار مقابل فجر حضور نداشته باشید؟!

می خواستم زودتر از اینها اقدام کنم اما چون کادر فنی به من نیاز داشت و موقعیت تیم روی جدول بسیار حساس بود، در دیدارهای قبلی کادر فنی از من خواست صبر کنم و بعد عملیات کنم. در بازی آخر به نوعی باید عنوان نایب قهرمانی را کسب می کردیم و به همین دلیل کادر فنی به من اجازه فعالیت داد. خدا را شکر که این تیم آخرین دیدار را به عنوان دیدار مقابل شهرهدرو با پیروزی به پایان رساند و نایب قهرمان شد.

اما نایب قهرمانی هوادارانی را که به قهرمانی دیگر عادت کرده بودند راضی نکرد؟

بله، من احساسات هواداران را درک می کنم و می گویم که از کسب مقام دوم چندان راضی نیستیم، زیرا از همه غمگین هستیم که نبردیم، اما باز هم کسب عنوان دوم بهتر از عنوان سوم و سایر عناوین است. هر چه بله، کسب عنوان. این دومی باعث نشد بیشتر شرمنده هواداران شویم. بدشانسی و برخی موارد اجازه نداد امسال قهرمان شویم اما مطمئناً می دانند که با وجود همه ناداوری ها و چند بازی بی عدالتی و بدبختی و مشکلات باز هم تیم شایسته ای بودیم. قطعا فصل آینده جبران خواهیم کرد و انشالله یک قهرمانی دیگر به هوادارانمان هدیه می کنیم و به یک معنا نایب قهرمانی لیگ بیست و یکم را با قهرمانی در لیگ بعد جبران می کنیم.

بازی پرسپولیس و فجر را از نظر فنی چگونه ارزیابی کردید؟

تیم ما مقابل فجر بسیار هوشمندانه بازی کرد و بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند تا در روزی که با نیمی از تیم خود نبودیم با دست پر زمین را ترک کنند و به نوعی فصل را با پیروزی و سه امتیاز به پایان برسانند. برای ما مهم این بود که سه امتیاز را کسب کنیم و فصل را با پیروزی به پایان برسانیم و عنوان دوم را کسب کنیم که به این مهم دست پیدا کردیم و فصل را آبرومندانه به پایان رساندیم. برد در غیاب بیش از نیمی از بازیکنان تیم کار آسانی نبود اما بازیکنان ما با پیروزی در چنین شرایطی نشان دادند که چه تیمی هستند و همیشه روحیه پیروزی و پیروزی دارند.

حتما شنیده اید که سجاد شهبازاده به تیم شما خواهد پیوست. در این زمینه چه صحبتی دارید؟

من همیشه از حضور مهاجمان زیادی در تیممان استقبال می‌کنم زیرا رقابت‌ها داغ‌تر می‌شود و واقعاً از رقابت در چنین فضایی لذت می‌برم و از حضور سجاد شهبازاده و هر مهاجم جدید دیگری استقبال می‌کنم و معتقدم این رقابت باعث پیشرفت هر بازیکنی خواهد شد.

آیا برای تعطیلات سفر کرده اید؟

من در زادگاهم هستم و در قرهیل در حال استراحت هستم.

تکلیف پیوستن به تیم‌های جدیدی مانند بووه از کجا شکل گرفت؟

من همیشه گفته ام که عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. من با پرسپولیس هم پنج سال قرارداد دارم و اگر تیمی مرا بخواهد باید با باشگاه صحبت کند و من تابع هر تصمیمی هستم که باشگاه و سرمربی برای من می گیرند.

منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید