واکنش پیروان به جذب یک مهاجم خارجی

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه مسائل و قوانین جدیدی مطرح شد؟ وی گفت: بحث جدیدی در خصوص داوری و کمین مطرح شد، برخی قوانین کمین تغییر کرد که در این جلسه مطرح شد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکل بیانیه نویسی به باشگاه نیز گفت: چند سالی است که بیانیه نویسی رواج پیدا کرده و برخی برای گرفتن حق خود دست به بیانیه نویسی می زنند. مشکل بیانیه نویسی نیست، اگر همه عناصر لازم را آماده کنیم و هر بحثی که در فوتبال حرفه ای فیفا و AFC وجود دارد را اعمال کنیم، بیانیه نوشتن کمی کمتر می شود. ببینید ما در نشست خبری مربیان قانون را رعایت نمی کنیم، مشکلات سخت افزاری در داوری ها و ورزشگاه ها وجود دارد و یکسری مشکلات وجود دارد که باعث می شود هر تیمی و هر فردی به خود اجازه بیانیه بنویسد. اگر همه چیز مرتب پیش برود، این تنش ها کاهش می یابد. چند روز پیش گفتم حضور در جام جهانی نباید تنها دغدغه ما باشد و واقعاً مشکلات موجود را پیگیری کنیم.

پیروانی افزود: تعدادی از ورزشگاه های ما هنوز شرایط میزبانی را ندارند و اگر بخواهیم لیگی پویا داشته باشیم باید کاری کنیم که دغدغه هایمان برطرف شود به خصوص امسال که مربیان و بازیکنان خوب خارجی در لیگ حضور دارند. می تواند با تعامل بیشتر مشکلات را کاهش دهد.” بند ناف برای جلوگیری از نوشتن بیانیه. یکی از دلایل نوشتن بیانیه قضاوت نادرست بود و اگر اشتباهات به حداقل می رسید، هر تیمی به خود اجازه نوشتن بیانیه نمی داد. تعدادی از موارد مربوط به فدراسیون فوتبال بود. و ای کاش نماینده تاثیرگذاری در این جلسه حضور داشت که قدرت اجرایی داشت حالا نمی دانیم چه کسی می خواهد تبلیغات محیطی را اجرا کند، اگر سازمان لیگ قوه مجریه باشد تکلیف باشگاه ها چه می شود. حق پخش که چه کسی باید حقوق باشگاه ها را در این زمینه حفظ کند 70 درصد درآمد باشگاه ها از حق پخش است اگر بخواهیم فوتبالمان روزهای بهتری ببیند لطفا از آنها می خواهم موضوع حق پخش را پیگیری کنند و اگر این موضوع حل نشود تا چند سال آینده فوتبال ما دچار مشکل می شود و دیگر دیر شده است.

وی در پاسخ به اینکه بسیاری از موضوعات مطرح شده در این جلسات، بسیاری از تیم ها در مواقع بحرانی قوانین را رعایت نمی کنند، خاطرنشان کرد: در صورت اجرای همه قوانین، این مشکلاتی که امروز مطرح شد نیز برطرف می شود. اما مشکلات آنقدر زیاد است که همه چیز تحت تأثیر قرار می گیرد. مسائل زیادی وجود دارد که گاهی باعث می شود موضوعات مورد بحث امروز اهمیت کمتری داشته باشند و خیلی جدی گرفته نشوند.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت جذب مهاجمان خارجی به این تیم گفت: خسته نباشید خداحافظ!

دیدگاهتان را بنویسید