آخرین اخبار از جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس

گل محمدی در ماه‌های اخیر گزینه‌هایی مانند کیروش استنلی، پیمان بابای، لوسیانو پریرا و حتی مهاجمان متوسطی مانند شروین بزرگ را در نظر گرفته بود، اما این باشگاه نتوانسته هیچ یک از آنها را جذب کند، بنابراین چندین بازیکن خارجی سابقه حضور در لیگ ایران را ندارند. برای انتصاب یکی از آنها آماده شوید.

یکی از مهاجمانی که یحیی به او اعتقاد داشت و وضعیتش را بررسی کردیم، لوئیس انریکه بود. مهاجم دورگه برزیلی که نزدیک بود پرسپولیسی شود به دلیل درخواست مالی باشگاهش نتوانست به تهران بیاید. با این حال طبق اخبار دریافتی بسیاری از عوامل روزانه فیلم هایی از مهاجمان غیر منتخب را در اختیار یحیی قرار می دهند به امید اینکه سرمربی سرخ ها یکی از آنها را بپذیرد اما تاکنون هیچ کدام از مهاجمان مورد توجه کادرفنی قرار نگرفته اند!

یحیی معتقد است برای جذب بازیکن باید فوتبال او را از نزدیک دید و نمی توان با دیدن فیلم سطح فنی بازیکن را تشخیص داد. با این شرایط و با توجه به اینکه احتمال بازگشت آلسیشار زودتر از موعد به میادین وجود دارد، جذب مهاجم بعید به نظر می رسد. یحیی که در این فصل با کوهی از مشکلات و مشکلات حاشیه ای برای تیمش مواجه است، دوست ندارد موضوع را به بدخواهانش بدهد. چون اگر مهاجم ناکارآمد بیاورند مورد حمله قرار می گیرد و پرسپولیسی ها خاطره خوبی از جذب مهاجمانی مثل دی کارمو، جونیور براندائو، اوساگونا و حتی استوکس ندارند!

دیدگاهتان را بنویسید