رجزخانی مدیرعامل پرسپولیس در پی جذب دومین مهاجم خارجی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هر بازیکنی که تاثیرگذار بوده و طرفدار این تیم بوده را جذب کرده ایم و خریدهای خارجی ما هم منحصر به فرد است.

رضا درویش پس از عقد قرارداد با شیخ دیابات گفت:

وی پس از مذاکرات بسیار با دیاباته شب گذشته به ایران آمد. او امروز تست داشت و سپس قراردادش امضا شد و امروز بعدازظهر به تمرین می رود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مدت قرارداد دیاباته گفت:

قرارداد او یک ساله است و در صورت تمایل کادر فنی و خود دیابات قابل تمدید است. دیابات در صحبت های خود گفت از زمانی که به ایران آمده است همیشه علاقه خاصی به باشگاه و هواداران پرسپولیس داشته است.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا از خرید دیابات راضی هستید؟ تکرار شد:

رضایت ما این است که کادر فنی و هواداران راضی باشند، وقتی اثر رضایت آنها را می بینیم خود و همکارانمان خسته می شویم. همه خریدهای ما خوب بود. ما بهترین خریدهای داخلی را داشته ایم و هر بازیکنی که کارآمد باشد و پرسپولیسی باشد را آورده ایم، خریدهای خارجی ما هم بی نظیر بوده و انشاالله ترکیب قدرتمندی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد:

امسال کار جدیدی انجام دادیم و سعی کردیم برای برخورد با دلال ها گام برداریم و موفق شدیم. حرف هایی که می زدند و اعلام می کردند فلان بازیکن می آید بیشتر جنبه دلالی داشت و اسم بازیکنان را می آوردند تا بازاری در جای دیگری مثل پرسپولیس مطرح کنند. خدا را شکر که تسلیم جو مسموم دلالان نشدیم و امیدواریم همه دست به دست هم دهیم تا این فضای مسموم پاک شود و همه از فوتبال بهره ببرند.

درویش درباره رضایت هواداران از جذب مهاجمان خارجی گفت:

هواداران صاحبان اصلی باشگاه هستند، اما گاهی اوقات از احساسات پاک هواداران سوء استفاده می کردند و سعی می کردند آنها را علیه خود برانگیزند. احساسات آنها را برانگیخت تا خواسته هایشان را برآورده کنند، اما هواداران ما هوشیار بودند و اجازه ندادند. همیشه گفته ایم اگر هواداران صبر کنند، باشگاه بازیکن مورد نظر را می آورد که بتواند در خدمت پرسپولیس باشد. همه دیدند با این خلاصه بازیکنان نادر خارجی را جذب می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که دیابت ITC چه زمانی ایجاد می شود؟ اشاره کرد که:

یکشنبه فرا می رسد و سپس کادرفنی تصمیم می گیرد که اولین بازی خود را چه زمانی انجام دهند. جذب بازیکن و فراهم آوردن شرایط برای حضور او در تیم وظیفه ماست و استفاده از بازیکن وظیفه کادر فنی خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به مدیریت پرسپولیس گفت:

خیلی زود است که در مورد رهبری صحبت کنیم. ما تازه در ابتدا هستیم، تیم های زیادی نیم فصل را بردند و در پایان فصل در آستانه سقوط قرار گرفتند. به غیر از قهرمانی به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنیم، انشالله با حمایت کادر فنی در این راه پیش خواهیم رفت.

درویش صحبت هایی را درباره بازی با هواداران در ورزشگاه آزادی یادآور شد:

تا جایی که من مطلع هستم هیچ شرایطی برای برگزاری مسابقه هواداری در ورزشگاه پاس قوامین وجود ندارد و از آنجایی که ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، تیم هواداران نیز درخواست کرده است که این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که البته این امر باعث درآمدزایی این باشگاه خواهد شد. به احتمال زیاد این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

وی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه اظهار داشت:

یکی از کارهای خوب دولت سیزدهم حضور بانوان در ورزشگاه هاست. در بازی قبلی دیدیم که بازی چقدر منسجم و محترمانه در فضایی سالم برگزار شد. حضور خانم ها به آقایان انگیزه داد که مشکلی نداشته باشند و جا دارد از آقایان هم تشکر کنم. همچنین از بانوانی که با وجود این مسیر سخت به ورزشگاه آزادی آمدند و تیم خود را تشویق کردند و آرزوی 40 ساله آنها برآورده شد، سپاسگزارم. از پیگیری های وزیر ورزش و شخص رئیس جمهور تشکر می کنم. آقای رایضی مصمم بود به هر نحو ممکن برای بانوان جا باز کند و از طریق وزیر ورزش پیگیری های زیادی انجام شد تا علیرغم مشکلات این امر محقق شود و بانوان در ورزشگاه حضور داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید