این فیلم نبش قبر نیست. تجربه!


ساعت: 19:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898376

طبق معمول، ضدانقلاب ها با شور و حرارت فراوان مردم را به تجمع و اعتراض فراخوانده اند و معلوم نیست این بار برای رسیدن به هدف شوم خود چند جوان بی گناه را قربانی کنند یا خیر.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این مستند نبش قبر نیست، بلکه نگاهی بی پروا به دروغ های مخالفان برای برهم زدن امنیت و آرامش جامعه است.

سامیه فیض الله پور دختر 18 ساله ای که در تاریخ 25 فروردین 91 به بهانه رفتن به مدرسه خانه خود را ترک کرد و سرانجام روز پنجشنبه 4 فروردین همان سال حوالی ساعت 11 صبح پیکر بی جانش را به خاک و خون کشید. در کنار رودخانه سیمینه بوکان یافت شد. متأسفانه از همان ابتدای ماجرا خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که مضمون آن متجاوزین به قتل دختر پس از تجاوز جنسی با تصویر یک دختر هندی با لباس قرمز بودند.

بلافاصله برخی از جسد نیمه سوخته او با اتو و دمنوش و برخی دیگر از تجاوز به دختر جوان توسط چند اراذل و اوباش گفتند.

متأسفانه مردم تحریک شدند و به خیابان ها ریختند، مقابل فرمانداری و زندان شهر تجمع کردند و سنگ پرتاب کردند. از سوی دیگر رسانه های ضد انقلاب از کومله و دموکرات گرفته تا بی بی سی و صدای آمریکا همدیگر را نشناختند و علیه نظام و حکومت بیانیه صادر کردند و آن را مقصر دانستند. اما در نهایت دفتر خاطرات سامیا رازهای زندگی او را فاش می کند. در نهایت پزشکی قانونی هیچ اثری از ضرب و جرح و تجاوز به او پیدا نکرد و مشخص شد که وی بر اثر مصرف زیاد مشروبات الکلی و مواد مخدر فوت کرده است.

همچنین می‌توان به فریناز خسروانی، کارمند هتل مهاباد اشاره کرد که سقوط از طبقه سوم هتل منجر به فوت وی در 23 اردیبهشت 94 شد. مرگ این دختر جوان ، به گونه ای که مخفیانه در صدد تامین امنیت این موضوع بودند و بهانه ای بود که دستگاه های امنیتی را عامل مرگ وی می دانستند که سرفصل بسیاری از رسانه های آنها بود.

بنابراین آنها ادعا کردند که یک فروشنده لوازم هتل و یک مشاور بهبود کیفیت خدمات هتل که از قضا یک خارجی تحت عنوان مامور امنیتی و مامور بوده و قصد درگیری با این دختر جوان و فریناز برای حفظ آبروی او را از طبقه سوم داشته است. پرده اول با این دروغ پایین رفت. و سپس انگشت اتهام به سمت مدیر هتل گرفته شد و در نهایت مردم و جوانان تحریک شدند.

تلفن همراه و پیامک های رد و بدل شده بین این دختر و دوست پسرش حقیقت را فاش کرد، آنها در حال دور شدن از دید کارکنان هتل بودند و سپس فهمیده شد که دختر می خواهد از تراس هتل سوم بیرون برود. طبقه به طبقه دوم و از آنجا از طریق پارکینگ در حین خروج از هتل از ارتفاع سقوط کرد و در دم جان باخت. همچنین گزارش پزشکی قانونی از عدم درگیری و تجاوز به وی خبر می دهد و مردم مهاباد همچنان باقی می مانند و ده ها جوان در زندان محکوم به پرداخت صدها میلیون تومان غرامت خشم خود هستند.

متأسفانه این بار کلیدواژه اعتراض، اغتشاش و برهم زدن آرامش جامعه نام دختر 22 ساله سقزی است که در سفر به تهران به دلیل پوشیدن لباس نامناسب توسط پلیس دستگیر شد و دچار زجر شد. سکته قلبی در حالی که در یک کلاس جهت یابی در حضور ده ها نفر دیگر شرکت می کند و روی زمین می افتد. تصاویر دوربین های مداربسته گزارش دقیق و بی نقصی از ماجرا به دست می دهد، اما همان افرادی که پلیس را به اختفاء و عدم انتشار تصاویر دوربین های مداربسته متهم کردند، این بار مدعی شده اند که این فیلم کوتاه و حتی جعلی است. این در حالی است که مهسا در سال 91 تحت عمل جراحی تومور مغزی قرار گرفت و بارها به دلیل مشکلات قلبی و عروقی در بیمارستان بستری شد و ناگهان دچار سکته قلبی شد.

طبق معمول، ضدانقلاب ها با شور و حرارت فراوان مردم را به تجمع و اعتراض فراخوانده اند و معلوم نیست این بار برای رسیدن به هدف شوم خود چند جوان بی گناه را قربانی کنند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید