بازتاب گسترده راهپیمایی 22 آبان امسال در رسانه های غربی


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908337

راهپیمایی ایران در 22 آبان امسال بازتاب گسترده ای در رسانه های غربی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ راهپیمایی ایران در 22 آبان امسال بازتاب گسترده ای در رسانه های غربی داشت.رویترز حضور مردم در خیابان ها را با عنوان «ایران جشن تسخیر سفارت آمریکا در سال 1979 را جشن می گیرد» بازنشر کرد.


آسوشیتدپرس وی با انتشار تصاویری از تجمع مردمی تهران سخنان سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در روز ۲۲ آبان را نقل و منتشر کرد.


پایگاه خبری هیل وی در این خبر نوشت که راهپیمایی امروز در ایران به افتخار صعود سالانه دانش آموزان از حصار سفارت آمریکا بود.


شبکه خبری ABC وی همچنین در پوشش اخبار راهپیمایی سیزدهم آبان نوشت که بر اساس تصاویری که از صدا و سیما پخش شده است، تعداد شرکت کنندگان در این راهپیمایی در تهران زیاد به نظر می رسد.


خبرگزاری صهیونیستی تایمز اسرائیل وی در گزارشی با عنوان «ایران برای جشن تسخیر سفارت آمریکا تجمعاتی برگزار می کند» عکس هایی از راهپیمایی و سخنرانی سید ابراهیم رئیسی در آن مراسم منتشر کرد.


اخبار عربی وی همچنین با عنوان مشابهی نوشت که تظاهرکنندگان در حالی که عروسک های امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی را در دست داشتند، شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» سر دادند.


اخبار یاهو وی با انتشار عکس هایی از راهپیمایی یوم الله در 22 آبان نوشت: دانش آموزان بنرهایی در حمایت از حمله به سفارت آمریکا حمل می کردند و پرچم ایران را به اهتزاز در می آوردند.


شبکه سی بی اس وی همچنین با اشاره به راهپیمایی یوم الله 22 آبان، سخنان رئیس جمهور کشورمان را منتشر کرد.


واشنگتن پست وی نوشت ایرانیان روز جمعه با پلاکاردهایی در جشن تسخیر سفارت آمریکا شرکت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید