بازگشت اجباری «مجد مردمی» به استقلال برای اعاده حیثیت!

کاوه رضایی در روزهای اخیر قرارداد خود را با تراکتورسازی نهایی کرده تا حضورش در جمع آبی پوشان پایتخت از بین رفته باشد. با وجود اینکه قرارداد ارسلان مطهری از سوی باشگاه استقلال فسخ شد، اما او در تمرینات استقلال شرکت کرد، هرچند سا پینتو به او اجازه حضور در تمرینات گروهی تیمش را نداد تا مطهری بتواند منحصرا با آبی پوشان به کار خود ادامه دهد.

مهاجم 29 ساله استقلال که از هفته گذشته تلاش می کرد ریکاردو سا پینتو را متقاعد کند و در تمرینات گروهی شرکت کند، سرانجام موفق شد رضایت سرمربی پرتغالی را جلب کند و روز گذشته باشگاه استقلال رسما ارسلان مطهری را به تمرینات معرفی کرد. با بلوز پایتخت .آهسته آهسته

ساخت سایت فروشگاه با درگاه پرداخت آنلاین و اپلیکیشن مخصوص.
ساخت سایت فروشگاه با درگاه پرداخت آنلاین و اپلیکیشن مخصوص.

سایت ساخت و ساز
آگهی yektanet-logo-sign

ارسلان مطهری در هفته اول مقابل سپاهان به عنوان بازیکن تعویضی به جمع آبی پوشان اضافه شد اما موفق به گلزنی نشد. مطهری پس از حضور در دیدار با سپاهان برای غیبت مقابل ملوان، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در لیست خروجی استقلال قرار گرفت و حالا برای حضور در هفته پنجم، مهاجم آبی ها در تلاش است تا در صدر جدول فنی قرار گیرد. آموزش. دستیابی و جلب رضایت سا پینتو.

فرصت ویژه برای «مطهری»; شکست رقبا
مهاجمان استقلال در 4 هفته ابتدایی لیگ بیست و دوم موفق به گلزنی نشدند و عملکرد ضعیف بازیکنانی چون پیمان بابایی، سجاد شهبازاده و آرمان رمضانی در ترکیب استقلال، ارسلان مطهری را به چشم‌اندازی قوی برای بازگشت به جمع آبی‌های پایتخت تبدیل کرده است.

مطهری فصل گذشته حتی زمانی که به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب استقلال اضافه شد در 4 بازی برای آبی ها گلزنی کرد. عملکرد درخشان ارسلان مطهری در لیگ بیست و یکم هواداران آبی پوش را به درخشش او در فصل پیش رو امیدوار کرده است و باید دید آیا این مهاجم 29 ساله آبی پوش می تواند به خط حمله استقلال رونق بخشد و شایستگی خود را برای بقا در این فصل ثابت کند. ورق آبی متروپولیتن

دیدگاهتان را بنویسید