دادستان کجاست؟/ آیا نباید عزت نظام اسلامی اعاده شود؟


ساعت: 21:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898323

در مراسم اربعین حسینی، پزشکان مثل همیشه در موضع مخالفت قرار گرفتند و این بار نظام اسلامی را با رژیم طاغوت مقایسه کردند و گفتند: در زمان شاه صحبت از امام حسین و عدالت راحت تر از آن بود. در حال حاضر در مورد او است! وی در این سخنرانی به حادثه تلخ مهسا امینی نیز اشاره کرد و حکومت را به خشونت متهم کرد و گفت: خداوند به ما و خانواده و آیندگان ما رحم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، چند روز پیش خبر درگذشت دختر جوانی به نام مهسا امینی در رسانه های داخلی و خارجی خبرساز شد. این اتفاق ناگوار با موج سواری رسانه ای معند همراه شد که مرحوم امینی بر اثر ضرب و شتم پلیس جان باخت. آنها تمام تلاش خود را برای مستندسازی این شایعات انجام دادند و با انتشار تصاویر و اسناد دوربین مداربسته پلیس مبنی بر مرگ ناگهانی وی و همراه با بیماری های احتمالی، مخالفان را به هدف گم کردند. اگرچه همچنان با ترویج افکار عمومی دروغ بزرگ خود را پیش می برند.

اما نکته قابل توجه این است که مسعود المدیجیان در مراسم اربعین حسینی و همچنین در ادوار گذشته نزدیک به انتخابات و برای انحراف افکار عمومی به عنوان “اپوزیسیون” ظاهر شد و در سخنرانی های خود نظام اسلامی را با نظام اسلامی مقایسه کرد. رژیم طاغوت گفت: در زمان شاه صحبت از امام حسین و عدالت راحتتر از الان بود!

این مقام مسئول همچنین ماجرای تلخ مهسا امینی را راهی برای متهم کردن دولت به خشونت قرار داد و ضمن تایید تلویحی ادعای کذب رسانه های بیگانه درباره این حادثه، سعی کرد از این ماجرا به عنوان موج انتخاباتی استفاده کند و گفت: خدایا کمکمان کن. “خانواده و آیندگان ما رحمت کنند.”


e67c9b5a 52ae 492b aa03 416fbc8b1fdd خبر خاکستری


در مورد سخنان پزشکان چند نکته باید ذکر شود:

آیا صحبت از امام حسین و عدالت و ایستادگی در زمان شاه آسانتر بود؟! در کجای تاریخ می توان به چنین ادعایی رسید؟ ساواک به عنوان پنجه آهنین شاه، خشونت را تنها روش مؤثر برای کنترل ملت و انقلابیون می دانست. مثلاً امام خمینی سخنرانی کردند و 13 سال تبعید شدند. بسیاری از انقلابیون اعدام یا زندانی شدند. اگر برای رد ادعای پزشکان، تبعید امام (ره) آنان را راضی نمی کند، پیشنهاد می کنیم رفتار شاه را نزد واعظان بزرگی چون سیدعلی خامنه ای، مطهری، طالقانی، فلسفی و بهشتی مطالعه کنند.

دادستان کجاست؟! آیا وقت آن نرسیده که دادستان عزت نظام اسلامی را اعاده کند؟! پزشکان تهمت عجیبی به نظام اسلامی زدند. او استدلال می‌کند که در زمان شاه صحبت از امام حسین و عدالت راحت‌تر از الان بود. آیا دادستان عزت نظام اسلامی را اعاده می کند؟!

ناگفته نماند که بیش از سه دهه است که پزشکان در این سیستم مسئولیت دارند.

دادستان کجاست؟! در عین حال پزشکان بار دیگر ادعای رخدادهای خرابکارانه درباره مهسا امینی را تکرار کردند که اسناد و مدارک خلاف این را ثابت می کند. آیا دادستان از ضابطان قضایی خود حمایت خواهد کرد؟! اگر ادعای پزشکان و دیگران در مورد گشت های هدفمند صحت داشته باشد، آیا نباید گفت که قانون گشت هدفمند مورد تایید دولت خاتمی و یارانش بوده و پلیس امنیت اخلاقی مجری قانون است؟ دوشانا دیاه کش، تازی یا دیاه توت امکان پذیر نیست. آقای دادستان این تناقض را برطرف کنید

▫️ سخنان ساختارشکنانه پزشکان دیروز و امروز نقل نمی شود. او بدهکار است که به جای طلبکار می نشیند. آیا پس از سه دهه حضور در مناصب عالی، وقت آن نرسیده است که شورای نگهبان برای عملکرد خود توضیح دهد؟! آیا می توان بدون التزام عملی به رسوایی مرد تضاد، هم مخالف نظام بود و هم صاحب کرسی و مسئول؟
دو طرفدار گشت ارشاد!

در سال 90 رئیس جمهور وقت با پیشنهاد علی مطهری و با امضا و حمایت مسعود مزیکیان به مجلس آورده شد.

سوال مطهری و پزشکان درباره عدم اجرای گشت ارشادی توسط احمدی نژاد بود. مطهری: احمدی نژاد در برخورد با قانون شکنان و مجریان قانون ملایم است. [گشت ارشاد] او یک سرباز است.

حالا بعد از حادثه دلخراش مهسا امینی، این دو با گشت ارشاد ژست مخالفت کرده اند و بر بدن او اشک تمساح می ریزند، برخی از کاربران مسعود بیزیکیان را خدای جنجال خطاب کرده اند.

لازم به ذکر است قانون گشت ارشاد در دولت اصلاحات تصویب شد.


e4b56ce1 9cfc 4aa2 8d46 9030ec9ba253 خبر خاکستری


f51d8f86 04ad 44e0 9ee8 49b818fe1e0a خبر خاکستری


888de7a0 b6f2 4030 8bdd 26134e0ec4d6 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید