بازگشت بازیکن محبوب مجیدی به استقلال منتفی بود؟

بازگشت بازیکن محبوب مجیدی به استقلال منتفی بود؟

آرش رضاوند هافبک سابق استقلال در نیم فصل از این تیم جدا شد و راهی فولاد خوزستان شد. او در نیمه اول به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت و مجیدی با وجود اینکه اعتقاد زیادی به این بازیکن داشت، با جدایی او موافقت کرد، البته این جدایی عواقبی داشت.

توافقات لازم برای انتقال صالح حردانی هافبک راست فولادی ها به استقلال مدت ها انجام شد و تنها روش این انتقال باقی ماند.رسوند حردانی به استقلال رسید.

رسوند زیر نظر نکونام به نوعی جان گرفت و موفق شد 3 بار در این تیم گلزنی کند تا باز هم توجه این بازیکن را جلب کند و هافبک سابق سایپا دوباره خبرساز شود در حالی که این بازیکن حداقل از نظر در یک دوره بسیار پربار اشاره کرد. او به طور مستقل خرج نکرده بود.

همه اینها با توجه به اینکه رضاوند با استقلال قرارداد دارد و به صورت قرضی راهی اهواز شد، این ذهنیت را ایجاد کرد که هافبک نیمه اول آبی ها به عنوان اولین ورود استقلال در فصل آینده معرفی شود، بنابراین برخی رسانه ها در … روزهای گذشته نیز این موضوع را تایید کردند و گفتند با پایان قرارداد قرضی رضاوند با فولاد، او مطمئنا در تابستان به جمع آبی پوشان بازخواهد گشت و باید دید رسوند می تواند در پایان فصل آینده دوباره اعتماد هواداران استقلال را به دست آورد یا خیر. .

همچنین شایعه شده است که این بازیکن در بین هم تیمی های فعلی خود در اهواز شرایط مختلفی را با استقلال پشت سر می گذارد تا جایی که به نظر می رسد این بازیکن علاقه خاصی به تیم جدیدش دارد، هرچند همچنان معتقد است که استقلال خانه اوست و باید باشد. . یک روز به این تیم برگرد. با این حال بازگشت رضاوند به استقلال در پایان فصل قطعی نیست و پس از پایان فصل مشخص می شود که او در استقلال ادامه می دهد یا در اهواز می ماند.

رساوند در 4 بازی لیگ قهرمانان آسیا 347 دقیقه تیمش را همراهی کرد و کارت زرد گرفت، در حالی که در لیگ برتر برای فولاد در مجموع 687 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و 3 گل به ثمر رساند تا یکی از اینفلوئنسرهای خوب باشد. از این تیم در نیمه دوم این مسابقات نامگذاری خواهد شد. این بازیکن پیش از استقلال نیز در رقابت های مختلف با لباس سایپا 5 گل به ثمر رسانده و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ محسوب می شود اما در استقلال آنچنان روزهای درخشانی را سپری نکرده است که هواداران این تیم به شدت از او انتقاد کنند. مشکل جدایی بود نه وام داشتند و نه دائم. مجیدی با این اوصاف به این بازیکن اعتقاد دارد و حالا که نکونام هم نشان داده به او علاقه دارد باید دید فصل آینده رسوند را در کدام تیم خواهیم دید.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید