بازگشت کنعانی ها به پرسپولیس منتفی است؟

امضای قرارداد مرتضی پورعلی گنجی با پرسپولیس و ساخت دو چهار کوارتر تا یک بازیکن در کنار او دو هافبک سرخپوشان را تشکیل دهد.

چیزی که دل هواداران را می گیرد بازگشت بازیکنی مثل کنعانی ها به تیم است. چیزی که شاید هرگز در این فصل اتفاق نیفتد. چیدمان پازل ها به گونه ای است که ممکن است همه چیز در دست خود کنعانی ها نباشد. او با الاهلی قرارداد یک ساله دارد و با توجه به عملکرد خوب این بازیکن شاید اعراب هیچ وقت از جدایی او راضی نباشند.

با این حال در روزهای اخیر خبرهای زیادی مبنی بر بازگشت کنعانی ها به پرسپولیس منتشر شده است. اخبار ضد و نقیض به عقیده بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین مدافعان میانی ایران، بازیکنی که با وجود همه حواشی، حامی مهمی در تیم ملی دارد، دراگان اسکوچیچ است. وضعیت محمد حسین در تیم ملی تا حدودی مشخص است اما ماجرای بازگشت او به پرسپولیس در این فصل بعید است.

گفته می شود که معاهده کنعانی دارای بند فسخ شدید است. یک چهره سخت مالی که توان خرید پرسپولیس را ندارد.

با این حال به نظر می رسد در یک سال قبل از جام جهانی، خود کنعانی ها با وجود علاقه شدید به پرسپولیس، دوست دارند حداقل فصل آینده در قطر، محل برگزاری جام جهانی بازی کنند.

آنچه ماندگاری کنعانی ها را در الاهلی تقویت می کند، جدایی احتمالی زوج آنها در دفاع از این تیم است. مدافع مراکشی که نتوانست کادر فنی الاهلی را راضی کند. تمرینات این تیم تا 13 روز دیگر آغاز می شود و باید دید در ابتدای سفر تیم قطری چه بازیکن جدیدی را برای بازی با کنعانی ها به خدمت خواهد گرفت. در فصل نقل و انتقالات اما هر اتفاقی ممکن است بیفتد و شاید یکدفعه خبر منفجر شدن بمب برسد!

در هر صورت پیوستن کنعانیان به پرسپولیس یک فرضیه است و به نظر می رسد یحیی باید به نعمتی و پورعلی گنجی یا فرجی تکیه کند و اگر اتفاقی افتاد به سال آینده موکول شود. جایی که شاید زوج کنعانی شکل بگیرد – پورعلی گنجی یا حتی شجاع خلیل زاده! مشروط بر اینکه هواداران پرسپولیس رفتن او از تیم را فراموش کنند و تمام عکس هایی که لوگوی تیم جدید او را می بوسند از موبایل خود پاک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید