بازگشت بمب نقل و انتقالات استقلال رسما منتفی شد

باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی در نامه ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار حذف نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شد تا قرارداد کاوه رضایی در سازمان لیگ ثبت شود و دریافت شود. یک کارت بازی برای این بازیکن

محمدرضا کسرایی، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: در دقایق پایانی نقل و انتقالات باشگاه استقلال با ارسال نامه ای از طریق اتوماسیون اداری خواستار حذف نام این بازیکن از لیست تیم شد. قانون در این مورد ساکت است و طبق قوانین واگذاری در کمیته اساسنامه و کمیته آیین نامه در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد.

سازمان لیگ در روزهای گذشته استعلاماتی در خصوص درخواست باشگاه استقلال مبنی بر حذف نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه توسط کمیته های اساسنامه داشته است و پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد که پاسخ کمیته های مربوطه به باشگاه استقلال. درخواست منفی بود و این امر با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال انجام شد بنابراین آبی پوشان تا پایان نیم فصل نمی توانند بازیکن جدیدی از جمله کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل قرارداد ارسلان مطهری را امضا کرد و برای این بازیکن کارت بازی گرفت. او در دیدار مقابل سپاهان نیز برای تیمش به میدان رفت و به همین دلیل درخواست استقلال برای حذف نام این بازیکن از فهرست آبی پوشان رد شد.

دیدگاهتان را بنویسید