بازیهای اسلامی برگزاری مراسم افتتاحیه رسمی مسابقات با رژه کاروان ورزش ایران


ساعت: 02:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1888877

دیدار با اعضای شورای اجرایی غیرفدرال در قونیه؛

مراسم افتتاحیه رسمی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی 2021 در قونیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مراسم افتتاحیه رسمی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی 2021 سرانجام در پنجمین روز این رقابت ها ساعت 21:00 به وقت محلی در تالار شهرداری قونیه ترکیه برگزار شد و رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه و الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان نیز حضور داشتند. نیز در این مراسم حضور دارند.

در میان تیم مقامات ایرانی حاضر در اتاق، سیدرضا صالحی امیری رئیس جمهور به همراه علی دادگر و سیدعبدی افتخاری، اعضای غیرفدرال هیات اجرایی کمیته ملی المپیک حضور داشتند. علی رغبتی به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان به همراه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این مراسم حضور یافتند.


abf49d10 7502 4e3a 92c7 da93a201619e خبر خاکستری

در این مراسم که با حضور تماشاگران دنبال شد، ابتدا لوگوی این دوره از بازی ها همراه با شعار برادری به نمایش گذاشته شد و سپس نوبت به رژه کاروان ورزشی کشورهای شرکت کننده در قونیه 2021 رسید. مسابقاتی که کاروان کشورمان نیز حضور داشت.

از این رو کاروان ایران برای احترام به ماه محرم با پرچم علیرضا کریمی و اکرم خدابنده قهرمانان کشتی و تکواندو کشورمان با پیراهن سرمه ای و شلوار گرمکن در مراسم افتتاحیه شرکت کردند که تنها کشور شد. با 2 پرچم . پس از راهپیمایی پرچمداران اصغر رحیمی سرپرست کاروان ورزشکاران معلول و در نهایت دیگر ورزشکاران ایرانی.

دیدگاهتان را بنویسید