به روز رسانی؛ بازی های ناشنوایان برزیل افتتاحیه رسمی مسابقات با رژه کاروان اعزامی ایران


زمان: 09:19
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836028

بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک تابستانی 2021 در کاسیاس دوسول برزیل افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش ناشنوایان ؛ مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک تابستانی ناشنوایان 2021 امشب (یکشنبه 14 اردیبهشت) با حضور مسئولان و ورزشکاران تیم های شرکت کننده در کاسیاس دوسول برزیل برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، ورزشکارانی از 80 کشور جهان در رشته های مختلف حضور دارند و کاروان ورزشی ناشنوایان ما با 75 ورزشکار در 8 رشته ورزشی فوتبال، والیبال ساحلی، دو و میدانی، تیراندازی، جودو، کشتی آزاد (مردان)، کاراته و تکواندو (مردان) و بانوان) شرکت کردند.

بنیامین شکوفر; معاون امور مجلس و مجلس، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، رئیس مرکز تحقیقات و راهبردی وزارت ورزش و جوانان، علی راگاتی رئیس ستاد وی به همراه جمعی از مسئولان فدراسیون و انضباط در مراسم افتتاحیه حضور یافت.

کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان در این مراسم با پرچم مهرداد سعدی قهرمان تیم ملی جودو کشورمان رژه رفتند. در این افتتاحیه تیم های ملی فوتبال، والیبال ساحلی، جودو و کاراته و تیراندازی کشورمان حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید