بازی های همبستگی کشورهای اسلامی; خرید پنکه برای رفع مشکل گرمای کاروان سکونت ایران


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888391

120 هوادار برای حل مشکل گرمای محل اقامت کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی خریداری و در اتاق های تیم های ورزشی مستقر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ با توجه به افزایش دمای هوا در شهر میزبان و عدم پیش بینی کمیته برگزاری بازی ها، بر آن شدیم تا با تهیه پنکه و توزیع آن در بین اتاق های ورزشکاران، مربیان، مشکل تهویه و سرمایش اتاق های آنها را به نحوی حل کنیم. و مدیران

اصغر رحیمی، رئیس هیئت اعزامی کشورمان به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: ماه‌ها قبل پس از جلساتی که با کمیته برگزاری بازی‌ها داشتیم، پیش‌بینی می‌کردیم که به دلیل کم‌تجربه بودن آن‌ها، ممکن است به موقع باشد.» نقاط ضعف و مشکلات را می توان در اجرا مشاهده کرد.

وی ادامه داد: در واقع با اینکه هوا در صبح و عصر کمی خنک است و شرایط غذایی میزبانان خوب است و تمام تلاش خود را برای پذیرایی خوب انجام می دهند، اما بعد از ظهر هوا بسیار گرم می شود متاسفانه هماهنگی های میزبان در این زمینه انجام نشده است. لذا با وجود قوانین و محدودیت های خاص مربوط به دهکده ورزشکاران، پس از هماهنگی با کمیته برگزاری، به سرعت هواداران جدیدی را خریداری و با هماهنگی سرپرستان تیم در اتاق ها جهت رفاه حال آن عزیزان قرار دادیم.

رئیس کاروان ورزشی کشورمان تصریح کرد: متأسفانه در کنار کم تجربه بودن میزبان، دلیل آن نیز کم سابقه بودن سرپرستان برخی تیم ها است، البته روسای پارا تیم ها بسیار منضبط و هماهنگ هستند. و تجربه لازم را در مدیریت تیم های خود دارند که جا دارد از این بابت تشکر کنیم، اما سرپرستان برخی تیم ها تجربه کافی برای انجام وظایف خود را ندارند که این نگرانی ما را بیشتر می کند که در فرصت مناسب به آن خواهم پرداخت. بنابراین امیدواریم سرپرستان برخی از تیم ها با سرعت، جدیت و حساسیت بیشتری به امور مربوط به تیم خود بپردازند تا حداقل خیال سرپرست تیم های خودمان راحت شود.

دیدگاهتان را بنویسید