حضور کاروان ورزشی ایران در 16 رشته بازی های همبستگی کشورهای اسلامی/ جودو راهی قونیه می شود!


ساعت: 09:06
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811588

سرپرست کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اسامی رشته های اعزامی به مسابقات قونیه را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، جلسه ستاد عالی المپیک، پارالمپیک و بازی های آسیایی و پاراآسیایی با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا برگزار شد. صالحی کمیته ملی المپیک رشته های اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را مشخص کرد.

عسگر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی درباره رشته‌های اعزامی در این بازی‌ها گفت: 17 نشست تخصصی با 17 فدراسیون ورزشی داشتیم و سعی کردیم شرایط فعلی و مطلوب این فدراسیون‌ها را بررسی کنیم. بر اساس تصمیم ستاد کل بازی ها، حضور بازیکنان تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، دو و میدانی، کیک بوکسینگ، جودو، بسکتبال، تکواندو، کاراته، والیبال، هندبال، وزنه برداری، دوچرخه سواری و هر عصا به ستاد کل اعلام شد. بخش‌های مردان و زنان و رشته‌های کشتی، شنا و ژیمناستیک برای این دوره از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تصویب شد.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد عالی در رشته های رکوردی، مبنای اعزام ورزشکاران، رکورد کسب مدال طلا در بازی های آسیایی قبلی است که بر این اساس ورزشکاران برای کسب رکورد مورد نظر مجاز به حضور خواهند بود. با نهایی شدن رشته ها، در هفته های آینده جلسات هماهنگی جداگانه ای در خصوص مسائل پرواز و لباس ورزشکاران با مسئولان این فدراسیون ها به صورت جداگانه خواهیم داشت.

پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مردادماه در 21 رشته ورزشی به میزبانی قونیه ترکیه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید