درخواست بررسی حضور تیم ملی هندبال بانوان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877273

کمیته ملی المپیک کشورمان با ارسال نامه ای به مدیرکل پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی خواستار تجدید نظر در حضور تیم ملی هندبال بانوان ایران در این بازی ها شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ; سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به دکتر هالیس یونس، مدیرکل پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه ۲۰۲۱، خواستار بررسی حضور تیم ملی هندبال بانوان ایران در این مسابقات شد.

رئیس کمیته ملی المپیک در این نامه با اشاره به حضور مستمر دختران هندبال ایران در اردوها و مسابقات مختلف برای ارتقای رنکینگ فدراسیون جهانی هندبال (IHF) و حضور در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، برای معیارهای تیم های هندبال بانوان در این مورد تیم هندبال بانوان ایران انتخاب نشد.

صالحی امیری در آن نامه تاکید کرد که تیم هندبال بانوان ایران در لیست تیم های منتخب قرار ندارد که از نظر رتبه بندی IHF بالاتر از تیم های حاضر است، در حالی که تیم های ملی هندبال آقایان و بانوان ایران در بله ثبت نام اولیه را انجام داده اند. زمان مقرر؛ وی خواستار جزئیات بیشتر در خصوص عدم انتخاب تیم هندبال بانوان در این دوره از بازی ها شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید