بازی های همبستگی کشورهای اسلامی; کسب 2 مدال طلا و 2 نقره توسط پاراشانا/ لیدر هندبال بانوان با امتیاز بالا


ساعت: 22:30
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888485

طلا و نقره بر گردن دیگمی نژاد; ایزدیار نقره شد

تیم ملی پاراشانا در بازی های کشورهای اسلامی یک مدال طلا و ۲ مدال نقره کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در ادامه بازی های کشورهای اسلامی، امروز یکشنبه 25 مردادماه، نمایندگان تیم ملی پاراشانا در مرحله نهایی به مصاف حریفان خود رفتند.

در ماده 400 متر آزاد سینا دیگمی نژاد با زمان 4:42:37 به مدال طلا و عنوان قهرمانی دست یافت. شاهین ایزدیار دیگر نماینده کشورمان در این رشته با زمان 4:43:55 دقیقه دوم شد و به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی دست یافت. ابوالفضل ظریف نیز در این مسابقه با زمان 5:19:48 دقیقه چهارم شد.

در ماده 100 متر پروانه سینا دیگمی نژاد با زمان 1:06:92 دقیقه دوم شد و به مدال نقره و نایب قهرمانی این ماده دست یافت.

نمایندگان پاراشانا کشورمان فردا در ماده 200 متر آزاد و 200 متر مختلط انفرادی به مصاف حریفان خود می روند.

پیروزی قاطع هندبال بانوان در گام اول

تیم ملی هندبال بانوان ایران در اولین دیدار خود در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه در دیداری یک طرفه مقابل افغانستان با نتیجه ۴۳ بر ۶ به برتری رسید.

ملی پوشان ایران از ابتدا بر این مسابقه مسلط بودند و هیچ شانسی برای گلزنی به افغان ها ندادند و همانطور که انتظار می رفت در نهایت توانستند با تفاضل گل به برتری برسند.

در دیگر دیدار گروه B، دیدار تیم های آذربایجان و کامرون با نتیجه 10 بر صفر به سود آذربایجان اعلام شد.

به این ترتیب تیم ملی ایران در پایان روز نخست رقابت های هندبال بانوان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در صدر جدول رده بندی گروه B قرار گرفت.

اما در گروه A، ازبکستان 28 بر 27 مقابل سنگال پیروز شد و ترکیه 51 بر 10 بنگلادش را شکست داد.

در ادامه رقابت های تیم ملی هندبال بانوان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، تیم ملی ایران روز سه شنبه 27 مرداد از ساعت 16:30 به وقت ایران به مصاف کامرون می رود و پنجشنبه 30 مرداد از ساعت 6:30 به مصاف آذربایجان می رود. بعد از ظهر

ترکیب تیم ملی هندبال بانوان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شامل هانیه لک، فاطمه خلیلی، آرزو محمدی، مینا وطن پرست، ساناز رجبی، آرزو کیانی آرا، مریم یوسفی، اسرا زندی، حدیثه نوروزی، بهار ایزدگشب، نوریه عباسی، قاسمی، مهربان بدوی، مویگان گرمانی، شقایق ظفری و ستاره رحمانیان.

تیم ملی هندبال بانوان ایران با حضور مسعود ظهرابی (مدیر فنی)، زهرا حاج آنزهایی (مشاور فنی)، مونتسرات پوچدیاز (مربی)، طاهر مبری (سرپرست) و ناسترن ابریشمکار (دستیار پزشکی) به عنوان فنی راهی قونیه شد. کارکنان

پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مرداد 1401 به میزبانی قونیه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید