بازی هندبال قهرمانی جوانان آسیا ایران و عربستان در اولین دیدار تیم های ملی / حضور 3 بانوی ایرانی در دیدار افتتاحیه این رقابت ها


ساعت: 08:19
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883393

اولین بازی تیم ملی ایران در رقابت های هندبال جوانان آسیا برابر عربستان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال جوانان ایران در اولین دیدار خود از هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از ساعت 17:30 روز شنبه 4 تیرماه به مصاف عربستان سعودی می رود.

در دیگر دیدار همتایان ایران، دو تیم کویت و کره جنوبی از ساعت 19:30 به مصاف هم خواهند رفت. در ادامه این رقابت ها تیم ملی ایران روز دوشنبه 6 تیرماه از ساعت 19:30 به مصاف کره جنوبی می رود و ساعت 19:30 روز چهارشنبه 8 تیرماه به مصاف کویت می رود.

احسان بذرافکن، سعید علی اکبری، طاها شکوهی پور، علی مقدم، محمد سنجری پور، رضا بیات، شایان فرشت نژاد، سید مهرشاد دانشی، علی حافظیان، امیرعباس زارعی، صابر حیدری، امیررضا شجاعی، سهیل صفری، محمدرضا مرضی، محمدرضا مرضی رضا غفاری، مبین آبیار و امیرحسین مسعودنیا تیم ملی هندبال جوانان ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهند.

ابوالکاسم شعبانپور (مدیر فنی)، سرگئی نیکولنکو (سرمربی)، محمود متین (سرپرست)، حسن رنجکار (مربی)، امید کاظمی (دستیار ورزشی) نیز به عنوان کادر فنی تیم ملی جوانان ایران در این مسابقات حضور دارند. بر اساس قرعه کشی، تیم های ملی ایران، کره جنوبی، عربستان و کویت در گروه A و تیم های ملی بحرین، ژاپن، هند و پاکستان در گروه B مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرار گرفتند.

پس از پایان مرحله گروهی، تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B، تیم اول گروه B برای تعیین مکان های اول تا چهارم با تیم دوم گروه A رقابت می کند و تیم سوم از گروه A با تیم چهارم گروه B و تیم سوم گروه B با تیم چهارم از A رقابت خواهند کرد و برای تعیین رتبه های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر می روند.

همچنین با پیگیری های مستمر علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال آسیا و برگزاری جلساتی با صالح بن عاشور رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا جهت حضور داوران ایرانی فدراسیون هندبال آسیا در ماه های اخیر از داوران ایرانی درخواست کرده تا در رقابت های مهمی از جمله مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در قزاقستان، مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان در مقدونیه شمالی، شرکت کنند. جام باشگاه های آسیا در هند، مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان و بزرگسالان آسیا در ایران و مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به بحرین دعوت شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید