باشگاه استقلال به سیم می زند; یحیی روی اعصاب آبی

باشگاه استقلال به سیم می زند;  یحیی روی اعصاب آبی

با وجود گذشت چندین روز از دربی 98، حواشی پیرامون این دیدار همچنان ادامه دارد. شنیده ها حاکی از آن است که فردا جلسه کمیسیون انضباطی برای بررسی تخلفات انجام شده در این دیدار برگزار می شود اما مصاحبه امروز سرمربی پرسپولیس با واکنش آبی ها همراه شد.

یحیی گل محمدی که پس از دربی تهران با انتشار مطالبی از پرسپولیس خداحافظی کرد، به تمرین تیمش با مدیران این باشگاه بازگشت و امروز مصاحبه مفصلی با دوربین باشگاه پرسپولیس انجام داد و به دنبال آن استقلالی ها واکنش نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال مهدی سیدعلی با اشاره به قضاوت مهدی سیدعلی در دربی پایتخت گفت: از نظر فنی فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم، اما واقعاً اتفاقی در این دیدار افتاد که حتی تمام صحنه ها را حذف کردم و متاسفانه داوری و سوت ها به صدا درآمد. برای جلوگیری از برد پرسپولیس در بازی خیلی از سوت ها نابهنگام بود و فشاری را که روی حریف داشتیم کم کرد در این بحث خیلی ناراحت شدیم و اگر قضاوت عادی در این بازی وجود داشت قطعا می توانستیم بازی را ببریم.

این اظهارات گل محمدی با واکنش باشگاه رقیب همراه شد. توییتر رسمی باشگاه استقلال با ارسال توییتی خواستار برخورد با سرمربی پرسپولیس شد. در این توییت آمده است: «تعلیق بازی، حمله فیزیکی به داور و اعتراض به تغییر، بخشی از رفتار عجیب مربی رقیب در دربی بود». با وجود برتری استقلال و از دست دادن داور، او امروز به رفتار عجیب خود پایان داد و قضاوت دربی را غیرعادی توصیف کرد. ما انتظار برخورد صحیح فدراسیون را داریم.

باید دید نتیجه جلسه کمیسیون انضباطی درباره اتفاقات حاشیه تهران چه خواهد شد و چه تصمیمی در این زمینه صادر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید