بانک تجارت با حضور فعال و پرانرژی در نهمین نمایشگاه “کیش اینوکس” حضور یافت.


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1905547

با امضای چندین قرارداد همکاری و برگزاری پنل تخصصی؛

بانک تجارت با برپایی غرفه ای در چهاردهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ها، بیمه و خصوصی سازی و سخنرانی مدیرعامل در افتتاحیه نمایشگاه حضوری فعال در این رویداد بین المللی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک به همراه شرکت‌های تابعه خود از جمله «صرافی تجارت»، «صندوق کاردان» و همچنین کارشناسان بخش بین‌الملل، امور مشتریان و بانکداری شرکت‌ها، بازرگانی و صنفی و از تاریخ 25 تا 28 مهر 1401 . در غرفه شماره 33 مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

همچنین برگزاری پنل تخصصی برای نمایش خدمات مالی و بانکی از دیگر برنامه های اجرایی بانک تجارت در این رویداد بزرگ اقتصادی کشور است.

«کیش اینوکس» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای اقتصادی کشور، طی سال‌های اجرا با حمایت و مشارکت وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و فعالان اقتصادی از بخش‌های دولتی و خصوصی در بخش‌های پیشرو اقتصادی کشور و همچنین با حضور نخبگان اقتصادی و مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی در عرصه داخلی به منظور ارائه تصویری کامل از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی و ایجاد زمینه‌های تحول. در مسیر توسعه اقتصادی کشور قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید