بانک سپه برنده نشان برتری و بهترین سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی شد


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893923

بانک سپه در دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت جایزه 6 ستاره ممتاز و جایزه سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پشت پرده، بانک سپه در دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با دریافت جایزه 6 ستاره و سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی تجلیل شد.

به گزارش بانک سپه؛ در مراسم اختتامیه دومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که 10 مرداد ماه سال جاری در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد، نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به دکتر آیت الله ابراهیمی اهدا شد. مدیر عامل بانک با تقدیر از فعالیت های گسترده بانک سپه در این حوزه. سپه جایزه گرفت. همچنین اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه موفق به دریافت جایزه 6 ستاره مسئولیت اجتماعی شد.

در بخشی از نشان 6 ستاره مسئولیت اجتماعی که به امضای رئیس دومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، شومند سفیدی رسید، آمده است: «هیئت داوران دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» باید مفهوم را درک کنند. مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این نیاز. رویکرد بین سازمان ها به این نیاز می پردازد و بر این اساس با قدردانی از توجه، تاکید، برنامه ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط این رهبری محترم، ارائه می شود. نشان عالی 6 ستاره مسئولیت اجتماعی این بانک.”

دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با هدف کمک به بهبود فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها با انجام ممیزی، ارزیابی و ارزیابی سازمان های فعال در حوزه مسئولیت های اجتماعی در سه سطح «رشد»، توسعه یافته و پیشین، برگزاری دو کارگاه آموزشی مجازی در حوزه داخلی و خارجی و انتشار ویژه نامه «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» در تاریخ 30 و 31 مرداد 1401 در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.


33a092db e0f3 442d 9dc1 3e18186aaa8f خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید