جزئیات وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه + مبلغ اقساط

جزئیات وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه + مبلغ اقساط

مشتریان بانک سپه که دارای حساب های متصل به پایانه های فروشگاهی و درگاه های پرداخت اینترنتی هستند می توانند برای دریافت وام 5 میلیارد تومانی طرح کاراسان از این مجموعه اقدام کنند.

به گزارش کمپرس به نقل از رده بندی، متقاضیان واجد شرایط دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری یا کوتاه مدت داشته باشند. همچنین متقاضیان در صورتی که دو ماه از گشایش سپرده آنها گذشته باشد می توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. سود این تسهیلات 18 درصد و ضمانت اصلی آن اعتبار بازرگانی و ضامن همان تجارت با جواز کسب است. حداکثر مدت بازپرداخت این ابزار 36 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۱۸ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۹۷۸ تومان است. سود کل سازوکار یک میلیارد و 507 میلیون و 431 هزار و 196 تومان و کل مبلغ وام و سود 6 میلیارد و 507 میلیون و 531 هزار و 196 تومان خواهد بود.

توضیحاتی درباره وام های پرداختی بانک سپه در سال جاری

بانک سپه از ابتدای سال جاری تاکنون تسهیلات بسیاری را در قالب طرح های مختلف و قراردادهای بانکی پرداخت کرده است. بر اساس آخرین گزارش روابط عمومی بانک سپه، این گروه در آذرماه امسال بیش از 83 هزار فقره تسهیلات در حوزه های مختلف پرداخت کرده است. این تسهیلات عمدتاً مربوط به کمک سپرده مسکن، وام ازدواج، وام تولد فرزند، وام غیر ضامن و وام خوداشتغالی کمیته امداد و سازمان بهزیستی بوده است.

این گروه همواره به تامین مالی پروژه های بزرگ صنعتی توجه دارند. اخیراً سه طرح بزرگ صنعتی کارخانه تایر کویر که با حمایت این مجموعه تامین مالی شده بود در چرخه تولید قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید