وام فوری 300 میلیون تومانی بانک ملت برای همه افراد + مبلغ اقساط و مشخصات تسهیلات و ثبت نام

وام فوری 300 میلیون تومانی بانک ملت برای همه افراد + مبلغ اقساط و مشخصات تسهیلات و ثبت نام

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: سقف اعطای تسهیلات به بانک های قرض الحسنه که تا سال 1398 حدود 50 میلیون تومان بود، در سال 1400 به 200 میلیون تومان و در سال جاری به 300 میلیون تومان رسید.

به گزارش مهر، مدیرعامل صندوق امداد استان گفت: بر اساس سال ۱۴۰۱ باید چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان می پرداختیم اما با تلاش همکاران و عملکرد خوب صندوق توانستیم. 4 هزار و 623 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان ارائه کنیم که بالاتر از سقف پیش بینی شده بود.» در مجموع سال گذشته 340 هزار و 637 فقره وام در 4 حوزه مسکن، اشتغال، فرهنگی و حمایتی پرداخت کردیم.

علی آشوبی، مدیر عامل صندوق امداد استان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: با توجه به خدمات این صندوق به ذی نفعان و غیر مشمولان، این صندوق توانسته است ارائه دهد. خدمات پس از 8 سال از آغاز به کار ارائه خدمات سودمند فراوان به نیازمندان و سایر اقشار جامعه.

وی افزود: توانسته ایم پایه نذر خیر و نیک را در جامعه تثبیت کنیم و در جهت گسترش و ترویج فرهنگ قرض الحسنه در کشور تلاش می کنیم و رسانه ها نیز توانسته اند در این زمینه ما را به نحو شایسته یاری کنند.

مدیرعامل صندوق امداد استان گفت: طبق سال 1401 باید 4 هزار میلیارد تسهیلات به مشتریان پرداخت می کردیم اما با تلاش همکاران و عملکرد خوب صندوق موفق به تامین 4 هزار و 623 میلیارد تومان در سال شدیم. تسهیلات مشتری، که بیشتر از سقف مورد انتظار بود. در مجموع طی سال گذشته 340 هزار و 637 فقره وام در 4 حوزه مسکن، اشتغال، فرهنگی و حمایتی پرداخت کرده ایم که بیشترین سهم را در حوزه حمایتی، مسکن و درمان در حوزه اشتغال و مسکن دارند.

وی تاکید کرد: 4 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات امسال در نظر گرفته شده است که با انشاء الله سعی داریم این میزان را بالاتر از سقف بودجه کنیم. در مجموع عملکرد 7 ساله صندوق نشان می دهد که 16492 میلیارد تومان به دو میلیون و 800 هزار نفر پرداخت شده است.

آشوبی همچنین با اشاره به آمارهای تحت پوشش این صندوق گفت: از ابتدای تاسیس تاکنون توانسته ایم 8.5 میلیون نفر را تحت پوشش خدمات صندوق قرار دهیم.

وی همچنین به یکی دیگر از اقدامات مناسب صندوق اشاره کرد و گفت: ارز دائمی از دیگر اقدامات صندوق است.در سال های 1400 و 1401 موفق شدیم 183 هزار میلیارد ارز ثابت داشته باشیم.

وی در تشریح طرح ارز دائمی گفت: شهروندان و خیرین می توانند هر نوع کمک بلاعوض را در اختیار ما قرار دهند و ما آن را در اختیار نیازمندان واقعی جامعه قرار خواهیم داد.

مدیرعامل صندوق همیاری استان در بخشی دیگر از این نشست خبری از تلاش صندوق همیاری استان برای افزایش حجم تسهیلات در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا حجم تسهیلات قرض را افزایش دهیم. الحسنه از 50 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان با همکاری بانک مرکزی.

آشوبی با اشاره به میزان معوقات این صندوق گفت: در مجموع در سال 1400 معوقات این صندوق 2.3 درصد بوده و این رقم در سال 1401 به یک و نیم درصد رسیده است، بنابراین در مجموع در سال گذشته کاهشی مشاهده شده است. 8 درصد معوقات

مدیرعامل صندوق امداد استان به خدمات جدید این صندوق در سال جاری اشاره کرد و گفت: تسهیلات و ضمانت های معوقه موضوعاتی است که در سال جاری به دنبال ایجاد آن هستیم.

2 وام 150 و 200 میلیونی از بانک رفاه برای همه

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: سقف اعطای تسهیلات به بانک های قرض الحسنه که تا سال 1398 حدود 50 میلیون تومان بود، در سال 1400 به 200 میلیون تومان و در سال جاری به 300 میلیون تومان رسید.

«ابوذر سروش» (پنجشنبه) در سومین همایش ملی قرض الحسنه با بیان اینکه 2 بانک در کشور داریم، افزود: سهم این 2 بانک از وام پس انداز کشور 30 ​​درصد در وام جاری است. 4.5 درصد است و به چهار درصد از کل نقدینگی بانکی کشور رسیده و حدود 20 میلیون عضو دارد.

وی بیان کرد: سال گذشته آمار وام های کشور بدون این 2 بانک 180 همات (هزار میلیارد تومان) بود که این 2 بانک به طور جداگانه 170 همت تسهیلات پرداخت کردند. یعنی حدود 48 درصد از تسهیلات قرض الحسنه کشور در سال 1401 به 2 بانک قرض الحسنه مرتبط بوده است.

معاون نظارتی بانک مرکزی خاطرنشان کرد: از نظر شاخص های بانکی، مطالبات شبکه بانکی در سال جاری به 4.5 درصد و پیش از این حتی به 11 درصد رسیده بود. اما در بانک های قرض الحسنه یک درصد است که نسبت به شبکه بانکی عدد قابل تحسینی است و باید گفت مردم ما باهوش هستند.

سروس به مشکل خدمات الکترونیک در بانک ها اشاره کرد و افزود: اکنون بخش بزرگی از خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب به صورت آفلاین انجام می شود و امضای الکترونیکی و حتی سفته الکترونیکی نیز در مرحله نهایی شدن است.

وی درباره کارمزد بانک های قرض الحسنه نیز گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار شد در زمینه کارمزد تمهیدات خوبی انجام شود که در مدل جدید کارمزد هر سال اخذ نشود و فقط یک بار و مبلغ ثابت حدود 300 هزار تومان.

این مقام مسئول گفت: البته در بانک قرض الحسنه رسالت حتی همین کارمزد دریافت نمی شود و فقط مبلغ ثابتی اخذ می شود و کارمزد وام های زیر 10 میلیون تومان نیز باید صفر باشد.

مدارک و شرایط لازم جهت اخذ وام فوری

متقاضیان وام خوداشتغالی در صورت داشتن شرایط لازم و نامه از سازمان های ذیربط باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمناً متقاضیان تسهیلات مذکور باید حداقل 100 هزار تومان در ودیعه خود نگه دارند با سلام جدید

سقف این وام برای کارگران 150 میلیون تومان و برای کارفرمایان 300 میلیون تومان است. این تسهیلات یک وام خوب است و فقط چهار درصد کارمزد دریافت می کند. این نوع سایت نیاز به ضامن رسمی دارد.

حداکثر مدت بازپرداخت این ابزار 84 ماه است.

با احتساب مبلغ وام، کارمزد و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 50 هزار و 321 تومان است. کل سود تسهیلات 22 میلیون و 226 هزار و 960 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 172 میلیون و 286 هزار و 960 تومان خواهد بود.

بانک ملت در سال 1378 با ادغام بانک های تهران، داریوش، ایران اینترنشنال، عمران، بیمه ایران، ایران و عرب، پارس، تعاون و اعتبارات توزیعی، تجارت خارجی و بانک های فرهنگیان تأسیس شد. توسعه فناوری های اطلاعات و ارتباطات، مدیریت ارتباط با مشتری، ارتقای کیفیت خدمات، توسعه نیروی انسانی و بهبود شاخص های عملکرد از مهم ترین راهکارهای این مجموعه است.

این گروه تاکنون موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001 از موسسه بین المللی مودی، رتبه اول بانکی در سال 2000 از موسسه بین المللی De Banker، رتبه ششم در بین 100 شرکت برتر سال مالی 2019، تندیس طلایی برند محبوب در سال 2019 شده است. و غیره/ایسنا

شرایط اخذ وام فوری بدون ضامن

حدود 15 ماه از ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن و با اعتبار از سوی وزارت اقتصاد و دارایی می گذرد. ابلاغیه وزارت اقتصاد به 13 بانک دولتی با فرض پرداخت تسهیلات خرد تا سقف 100 میلیون تومان بدون نیاز به ضامن ارسال شده است.

اما برخی از بانک ها از اعطای وام به این روش خودداری می کنند. پس از آن کماپرس به بررسی شرایط اخذ وام بدون ضامن و علت عدم پرداخت وام از بانک ها می پردازد.

چگونه وام فوری بدون ضامن بگیریم؟

بانک های ملی ایران، سپه، مسکن، کشاورزی، صنعت و معدن، تجارت، صادرات، توسعه صادرات ایران، رفاه کارگران، ملت، پست بانک ایران، قرازحسنه مهر ایران و توسعه تعاون بانک های درون دولت هستند. که قانون بدون ضامن به آن وام می دهد ابلاغ شد.

بر اساس بخشنامه وزارت امور اقتصاد و دارایی، کارمندان، مستمری بگیران، مستمری بگیران و دستگاه های اجرایی کشوری و کارکنان شرکت های بخش خصوصی می توانند با ارائه گواهی کسر حقوق تا سقف 50 میلیون تومان وام دریافت کنند. کارمندان بخش خصوصی باید دارای رتبه اعتباری A یا B و سایر متقاضیان دارای رتبه اعتباری A، B یا C باشند، همچنین کارکنان، مستمری بگیران، بازنشستگان و دستگاه های اجرایی دولتی و شرکت های خصوصی معتبر باید علاوه بر یک چک یا سفته نیز ارائه دهند. گواهی کسر از حقوق به منظور دریافت وام تا سقف 100 میلیون تومان.

چرا برخی بانک ها وام فوری نمی دهند؟

با وجود ابلاغیه وزارت اقتصاد مبنی بر اعطای وام بدون ضامن، برخی بانک ها به این قانون پایبند نیستند و حتی آن را بهانه ای برای عدم اعطای وام قرار می دهند. برخی بانک ها علاوه بر معرفی ضامن، از روش اعتبارسنجی استفاده کرده و شرایط وام دهی را دشوارتر کرده اند.

مشتریان در صورت مشاهده چنین تخلفی می توانند شکایت خود را ثبت کنند. ثبت شکایت از طریق سایت بانک مرکزی و قسمت ارتباطات مردمی امکان پذیر است. پیگیری شکایات نیز در این قسمت امکان پذیر است./ با سلام جدید

مشتریان بانک رفاه کارکاران اعم از حقیقی و حقوقی که دارای سپرده جاری در یکی از شعب این مجتمع هستند، در صورت نبود نقدینگی می توانند در قالب طرح «جنبش» نسبت به دریافت وام اقدام کنند.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به دریافت اعتبار از طرح حرکت بانک رفاه کارگران دارند باید از زمان افتتاح حساب جاری حداقل شش ماه سن داشته باشند. سقف این سازوکار برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی یک میلیارد تومان است. سود این تسهیلات بسته به مدت سپرده گذاری متغیر بوده و بین 1 تا 17 درصد متغیر است. حداکثر مدت بازپرداخت این ابزار 36 ماه است.

در صورت تمایل فردی به دریافت این وام، با توجه به حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۱۰ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۸۱۸ تومان است. کل سود وام 85 میلیون و 49 هزار و 457 تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود آن 385 میلیون و 149 هزار و 457 تومان خواهد بود.

بانک رفاه کارگران در سال 1339 با هدف سرمایه گذاری و استفاده از صندوق های بیمه کارگران و کمک به تامین مزایای اجتماعی و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازهای قشر کارگر تاسیس شد. در حال حاضر 10483 کارمند متخصص در 15/1 صندوق، 33 شعبه، 44 دفتر مرکزی و 17 بخش مدیریتی این مجموعه به مشتریان خدمات رسانی می کنند.

این مجموعه تاکنون موفق به کسب مدال برنز C2 پنجمین دوره جایزه مدیریت منابع انسانی، تندیس پنجمین دوره ملی ارزیابی تحول دیجیتال 1400، جایزه تعالی منابع انسانی و … شده است.