شرایط ثبت نام وام 20 میلیون تومانی کارگران / تسهیلات بازنشسته چیست؟

شرایط ثبت نام وام 20 میلیون تومانی کارگران / تسهیلات بازنشسته چیست؟

ثبت نام وام مستمری بگیر شاغل به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است.

به گفته احمد اسفندیاری؛ جایگزین فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، میزان وام کارگران بازنشسته امسال افزایش یافته است.

اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام به مستمری بگیران خود از سوی سازمان تامین اجتماعی گفت: سال گذشته 12 میلیون تومان به مستمری بگیران واجد شرایط به عنوان وام با کارمزد 4 درصد پرداخت شد که به 20 میلیون تومان افزایش یافت.

وی در خصوص ثبت نام و پرداخت وام قرض الحسنه به مستمری بگیران گفت: مستمری بگیران در هر استان و شهرستانی می توانند با مراجعه به کانون های بازنشستگی ثبت نام و وام 20 میلیون تومانی خود را دریافت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بیمه اجتماعی در رابطه با زمان ثبت نام مستمری بگیران برای دریافت وام مذکور گفت: فرآیند ثبت نام مستمری بگیران برای پرداخت وام 20 میلیون تومانی از پایان خرداد ماه آغاز می شود.

وی در پاسخ به این سوال که امسال چه تعداد از مستمری بگیران تامین اجتماعی از تسهیلات و وام بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی برای امسال 500 هزار مستمری بگیر از این تسهیلات بهره مند می شوند.

ثبت نام وام مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی 1402 با مراجعه به مراکز بازنشستگی و پرکردن فرم ضروری وام مستمری بگیران امکان پذیر است. یکی از شرایط دریافت این اعتبار داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی است.

مستمری بگیرانی که حق ثبت نام وام اصلی مستمری بگیران تامین اجتماعی را دارند می توانند به دو صورت برای دریافت وام 20 میلیون تومانی ثبت نام کنند. در روش اول غیر حضوری و از طریق مراکز بازنشستگی که مخصوص استان ها و شهرستان هایی است که ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود و روش دوم به صورت حضوری است که در این روش متقاضیان با مراجعه به مراکز بازنشستگی و ارائه مدارک ثبت نام می کنند. آنها این کار را انجام می دهند.

داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی برای متقاضی ثبت نام وام بانک رفاه بازنشستگان تامین اجتماعی 1402 یا همان وام الزامی است. بر اساس استعلام دریافتی از بانک برای اعطای تسهیلات به مستمری بگیران، مستمری بگیران نباید چک های برگشتی، پیش نویس بانکی و اقساط معوق داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید