ثبت نام وام کار برای سربازان واجد شرایط آغاز شد/ برای دریافت وام شغلی به کجا مراجعه کنیم؟


ساعت: 17:40
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900644

دارندگان کارت پایان خدمت و گواهینامه های مهارت آموزی می توانند از امروز برای دریافت وام شغلی به کلانتری +10 مراجعه و نسبت به ثبت ادعای خود اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با رونمایی از سامانه تسهیل گری کارگران ماهر منقضی شده، دارندگان کارت پایان خدمت و گواهینامه های آموزشی «امروز» می توانند برای دریافت وام شغلی و ثبت درخواست خود به خدمات پلیس +10 مراجعه کنند.



بر اساس این گزارش افرادی که از سال 1396 خدمت سربازی خود را به پایان رسانده و کارت پایان خدمت دریافت کرده و دارای گواهینامه آموزشی هستند می توانند برای دریافت وام کار اقدام کنند.

به گفته مسئولان، وام استخدام سربازان واجد شرایط که مدت خدمت آنها تمام شده است، 100 میلیون تومان برآورد شده است، اما بسته به نوع کار و تشخیص کمیته ارزیابی، این مبلغ بیشتر نیز قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است سربازان واجد شرایط برای دریافت وام شغلی با ارائه مدارک هویتی، کارت پایان خدمت و گواهینامه مهارتی معتبر به کلانتری +10 مراجعه و ثبت نام کنند.

60000 سرباز واجد شرایط که در سال جاری منقضی شده اند می توانند از این وام استفاده کنند.

برای دریافت وام، پس از مراجعه به مراکز پلیس + 10 و واریز 50 هزار تومان، متقاضیان ثبت نام می کنند و در مراحل بعدی پس از تایید و احراز صلاحیت و در نهایت تشخیص کمیته ارزیابی، افراد با بانک های عامل آشنا می شوند. می تواند 100 میلیون تومان وام که مدت بازپرداخت آن 5 تا 7 سال است دریافت کند و از آن برای کار استفاده کند.

لازم به ذکر است این اقدام توسط قرارگاه آموزشی ستاد کل نیروهای مسلح جهت تسهیل در جذب سربازان واجد شرایط پس از دو سال خدمت سربازی برنامه ریزی و پیگیری شد.

دیدگاهتان را بنویسید