راه اندازی ودیعه جدید برای مستمری بگیران ثبت نام وام فوق العاده برای بازنشستگان آغاز شد + لینک ثبت نام

راه اندازی ودیعه جدید برای مستمری بگیران ثبت نام وام های انحصاری برای بازنشستگان آغاز شد + لینک ثبت نام

روزنو: به گفته مدیر کل فرهنگ و امور اجتماعی صندوق بازنشستگی ، وام جدید 12 میلیون تن با کارمزد 4 درصد است.

ثبت نام وام مورد نیاز 12 میلیون تنی مستمری بگیران و کارکنان این صندوق از امروز آغاز شد.

ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول 1401 تا 1400 مستمری بگیران و کارکنان این صندوق از امروز 10 آبان ماه تا 30 روز دیگر و تنها از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری صباسرم انجام می شود. ir

این تسهیلات با نرخ 12 میلیون تن با اقساط 36 ماهه و کارمزد 4 درصد ارائه می شود و متقاضیان می توانند در بازه زمانی اعلام شده به این وب سایت مراجعه کرده و اطلاعات سه گانه خود را وارد کنند “دفتر مشترک ، کد ملی و شماره حساب “برای درخواست وام برای ثبت نام.

پس از سپری شدن مهلت ثبت نام یک ماهه، سوابق متقاضیان شامل تعداد کل وام دریافتی، استفاده از سایر تسهیلات، میزان حقوق و … بر اساس میزان اعتبار اعطایی بانک صادرات بررسی و اولویت بندی می شود. تعداد سایتها 300000. شرایط تعیین شده و نام آنها از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق اعلام می شود.

بازپرداخت وام 12 میلیون تنی مورد نیاز در سال 1401-1400 به حساب «واجدین شرایط» به صورت ماهانه و بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده در سایت انجام می شود که اطلاعات آن پس از مشخص شدن نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین پیش از این نیز 10 میلیون تن وام مورد نیاز برای بازنشستگان و کارمندان دولت بود.

دیدگاهتان را بنویسید