با این وضعیت نمی توانیم به شهر بیت المقدس برگردیم/ میزبان ذوب آهن کرج هستیم

ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783306

کیفیت زمین و شرایط همکاری با شهر قدس مناسب نیست.

اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان از انتقال موقت دیدارهای خانگی این تیم در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد و بازگشت خودروسازان شهر قدس را مشروط کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، اکبر محمدی درباره دیدار تیم های فوتبال پیکان و ذوب آهن در زمین ورزشگاه انقلاب کرج اظهار داشت: باشگاه پیکان تعامل بسیار خوبی با مجموعه شهر قدس به ویژه با شورای شهر و شهرداری داشت. ریشه در این دارد که اگر تماشاگران حق حضور در ورزشگاه ها را داشته باشند، باز هم شاهد حضور هواداران فوتبال در شهر قدس در بازی های پیکان هستیم و مردم این منطقه عادت کرده اند مسابقات خانگی پیکان را در این شهر برگزار کنند. شهر کودس در گذشته تعامل و همکاری و همچنین شرایط زمین ورزشگاه بسیار خوب بود اما اکنون موانع و مشکلاتی وجود دارد که باعث می شود به دنبال ورزشگاه دیگری باشیم.

مدیرعامل پیکان افزود: در کنار بدتر شدن کیفیت زمین قدس به دلیل شرایط اقتصادی، تعرفه اجاره ورزشگاه نیز افزایش یافته است، ضمن اینکه معتقدم شورای محترم و شهرداری قدس در حوزه مسئولیت های اجتماعی هستند. و ایجاد شرایط مناسب برای دست اندرکاران ورزش می تواند دیدگاه متفاوتی داشته باشد.» برای این سوال، به هر حال ورزشگاه خوب و مناسبی در این منطقه وجود دارد که باید از آن استفاده کرد و البته باید تعامل و تعامل بهتری نیز وجود داشته باشد. امکانات مناسب تر در نهایت با توجه به شرایط جدید مجبور شدیم تصمیم دیگری بگیریم و بازی های پیکان را به ورزشگاه دیگری منتقل کنیم تا موانع موجود بر سر راه همکاری های دوجانبه برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: از همکاری سازمان محترم لیگ و هیئت فوتبال استان تهران که در این شرایط به ما کمک می کنند و البته همکاری اداره کل ورزش استان البرز و کارکنان هیئت فوتبال استان قدردانی می کنم. و همچنین ورزشگاه انقلاب کرج این هفته میزبان پیکان خواهد بود.«قرار بر این شد که بازی ما مقابل ذوب آهن در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود تا زمانی که ورزشگاه مناسبی برای دیدارهای خانگی پیکان انتخاب کنیم. امیدواریم مشکلات موجود و موانع استفاده از شهر قدس برطرف می شود زیرا بازی های پیکان برای فوتبالدوستان منطقه نیز اتفاق خوبی بود. در این سال ها شرکت ایران خودرو در منزل پیکان ده ها خودرو به مردم شریف شهر قدس اهدا کرد. مسابقات و روابط بسیار نزدیک و خوبی بین باشگاه و مردم این منطقه پیدا کرد، اما اگر شرایط تغییر نکند، نمی توانیم به این مرحله برگردیم. n

مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان گفت: از ابتدای مسئولیت خود در این باشگاه، با حمایت و همکاری همه جانبه مدیریت محترم گروه ایران خودرو، پروژه تکمیل و تجهیز ورزشگاه اختصاصی پیکان را قرار دادیم. شهر در دستور کار قرار گرفت و اقداماتی در این زمینه انجام شد.» امیدواریم با اتمام این کار به زودی شرایط بازی های پیکان در این مجموعه فراهم شود که در نهایت بتواند مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید