با بازیکنان دربی پرسپولیس آشنا شوید

با بازیکنان دربی پرسپولیس آشنا شوید

پرسپولیس پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و حذف از رقابت های آسیایی با باخت خانگی مقابل الدخیل، حالا تمرکز خود را روی بازی های لیگ برتر گذاشته و پس از پیروزی بر هواداران، حالا شاگردان یحیی گل محمدی آماده هستند. برای یک مبارزه سخت با آنها مستقل می شوند. این دیدار با توجه به جایگاه هر دو تیم در جدول بسیار مهم است و پیروزی هر یک از تیم ها می تواند به آن تیم کمک کند تا گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد.

یکی از نکات مثبت در ترکیب فعلی پرسپولیس، باتجربه بودن بازیکنان این تیم در دربی است. پرسپولیس در بسیاری از پست ها بازیکن کم دارد اما تجربه ستاره های کلیدی این تیم می تواند برگ برنده یحیی گل محمدی باشد. نکته جالب اینجاست که 6 فوتبالیست از ترکیب فعلی پرسپولیس در دربی گلزنی کردند و این لحظه خاص از زندگی فوتبالی خود را تجربه کردند.

پرسپولیس به غیر از این 6 بازیکن فوق ستاره ای به نام بیرانوند دارد که همیشه در دربی ها خوب بوده و حتی سابقه زدن پنالتی در این دیدار مهم را هم دارد. بیرانوند در فصل گذشته در دو دربی تیمش نقش اساسی داشت و کمک زیادی به پرسپولیس کرد. بیرانوند همیشه در بازی‌های بزرگ خوب بوده و شاید تنها ستاره پرسپولیس باشد که در هفته‌های اخیر از ترکیب خارج نشده است. به جز بیرانوند که برگ برنده پرسپولیس در این دیدار خواهد بود، بازیکنانی چون جورجی گلسیانی، علی نعمتی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی و وحید امیری سابقه گلزنی به استقلال و زدن گل های مهم در دربی را دارند.

امیری به احتمال زیاد به دلیل مصدومیت نمی تواند به میدان برود و عالیشاه با وجود راهیابی به دربی، احتمالاً از روی نیمکت شروع خواهد کرد. رفیعی در لیگ شانزدهم، عالیشاه در لیگ چهاردهم و فینال جام حذفی فصل گذشته، نعمتی در لیگ بیست و یکم، امیری در لیگ بیستم، گلسیانی در اولین بازی فصل قبل و ترابی در فینال جام حذفی سال گذشته. او توانست در دربی گلزنی کند.