با توجه به دستورات وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در مسابقات در ایالات متحده / سرمایه گذاری در کشتی رایگان است

زمان: 08:41
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775060

رئیس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی آمریکا به طور رسمی دعوت نامه ای را برای برگزاری مسابقات تیمی در دالاس در ماه مارس برای ما ارسال کرده است که در این صورت به هر تصمیمی که از سوی اداره ورزش و جوانان گرفته شود ، عمل می کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ، علیرضا دبیر رئیس این فدراسیون کشتی پس از نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در جام جهانی 2021 نروژ گفت: بله ، این امر مستلزم برنامه ریزی است و یکی از وظایف شرکت در مسابقات بین المللی است. طبق تفاهم نامه ای که با فدراسیون کشتی صربستان داشتیم ، یک ماه پیش موفق شدیم تیم ملی فرانسه را به مسابقات اعزام کنیم و علی اکبر یوسفی موفق شد در آنجا با کشتی گیر روس بجنگد و قهرمان مسابقات جهانی شود. یک کشتی گیر دیگر روسی که حریف ما در مبارزه نهایی بود نیز در آنجا جنگید و ما توانستیم مبارزه او را تحلیل کنیم.

منشی ادامه داد: هر چقدر هم که به مسابقات بین المللی برویم ، اتفاقات خوبی برای ما می افتد. در بحث نوجوانان و نوزادان ، ما با کشورهای همسایه از جمله داغستان ، قرقیزستان و گرجستان برای اعزام جنگجویان به آنجا مشورت خواهیم کرد. در بحث بزرگسالان ، فدراسیون کشتی آمریکا به طور رسمی از ما دعوت کرد تا در ماه مارس یک مسابقه تیمی در دالاس برگزار کنیم و به هر تصمیمی که از طرف اداره ورزش و جوانان گرفته شود عمل می کند ، اما برای ما بسیار مهم است که اجازه دهیم کشتی گیران ما در مسابقات شرکت کنند. در مسابقات مهم بین المللی علیه مبارزان کشورهایی که عقب هستیم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: “فدراسیون دغدغه بسیار مهمی درباره کاهش تعداد فایترها دارد و امیدوارم دوستان ما در استان ها باشگاه باز کنند. مدیران کل اجازه می دهند کشتی گیران بیایند و تمرین کنند. وقتی بیش از 60 درصد افراد واکسینه شده اند و تاج کاهش یافته است ، چرا تمرین را شروع نکنید؟ راستش را بخواهید ، در کمتر از 2 سال باید سهمیه المپیک را بگیریم و 3 سال دیگر در المپیک شرکت کنیم. فرمانداران و مدیران از باشگاه ها مراقبت می کنند. من در مازندران گفتم که دریای خزر برای شما عزیز است و کشتی باید برای شما عزیز باشد. شما باید به باشگاه ها بروید و محل تمرین باید تمیز ، بهداشتی و با تجهیزات لازم باشد. زیرا کشتی مزیت رقابتی ما است و شما دیدید که فرزندان ما در نروژ چقدر شجاع بودند.

در نهایت منشی گفت: من از مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه می خواهم که به ما کمک کنند. البته من از آنها تشکر می کنم که گام به گام به ما کمک کردند و امیدواریم این کمک ها ادامه پیدا کند. در واقع چقدر می خواستیم هزینه کنیم تا چنین شادی را به جامعه برساند؟ کشتی یک سرمایه گذاری است ، نه یک قیمت ؛ ببینید ، این کار با کمترین هزینه انجام شد. امیدوارم دیدگاه ما نسبت به همه ورزش ها مثبت باشد و هر چیزی که در ورزش های آینده سرمایه گذاری شود نتیجه دهد. مبارزه در 3000 سال گذشته در ایران بوده و هست و انشاءالله همیشه خواهد بود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید