با جدیدترین گزینه سرمربیگری استقلال آشنا شوید

با جدیدترین گزینه سرمربیگری استقلال آشنا شوید

در حالی که جواد نکونام و محمد ربیعی به عنوان گزینه نهایی سرمربیگری استقلال مطرح شده بودند، حالا نام جدیدی وارد میدان شده است: ارسون یانال. سرمربی باتجربه ترک تبار که پس از سال ها سرمربیگری در سوپرلیگ را برعهده داشت، حالا این پیشنهاد عجیب را دریافت کرد.

مرد 61 ساله ای که از هموطنان مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق پرسپولیس است، از سوی رسانه ترکیه ای هابر گلوبال که در روزنامه معروف هریت نیز منتشر شد، به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب شد. به گفته این دو سایت، او قصد دارد استقلال را به فرم قهرمانی بازگرداند.

به گزارش حریت، خجت کریمی، مدیرعامل استقلال «شخصا» با ارسون یانال تماس گرفت و به او پیشنهاد سرمربیگری استقلال را داد.

آخرین تجربه مربیگری او در آلانیا اسپور بود که ماه گذشته به پایان رسید و البته موفقیت چندانی به همراه نداشت. با این حال نام ارسون همیشه به عنوان یکی از گزینه های هدایت تراکتورسازی مطرح بوده و همچنین در ماجرای جدایی صیادمنس از استقلال به فنرباغچه او در راس قناری ها قرار گرفت.

نکته مهم این است که او به عنوان یکی از مربیان خالق فوتبال ترکیه شناخته می شود و همچنین یکی از هجومی ترین مربیان سوپر لیگ است که با سبک بازی تهاجمی خود بر بازی حریف تاثیرگذار است. از سوی دیگر این موضوع یکی از انتقادات مهم یانال است و بسیاری ناکامی های اخیر او را تمرکز بر حمله و ایجاد حفره در دفاع می دانند.

او تجربه سرمربیگری در تیم های فنرباغچه و ترابزون اسپور را دارد و با وجود قهرمانی در سوپرجام ترکیه هرگز موفق به قهرمانی در لیگ برتر این کشور نشده است اما شاید حالا به استقلال بیاید تا طعم قهرمانی را با این تیم بچشد. البته پیشنهاد این سرمربی باتجربه هنوز مورد تایید مدیران استقلال قرار نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید