با خداحافظی رسمی بدمینتون را کنار می گذارم/ حضور در المپیک پاریس شرایط خاصی می خواهد


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883505

در انتخابی بازی های آسیایی شرکت نکردم و برنامه ای نداشتم.

ملی پوش بدمینتون کشورمان گفت: در انتخابی بازی های آسیایی شرکت نکرده ام و از زمانی که مسابقات به تعویق افتاد برنامه ای نداشتم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ثریا آقایی ملی پوش بدمینتون کشورمان درباره وضعیت مصدومیت خود گفت: بعد از انتخابی المپیک در لیگ برتر حضور پیدا کردم و موفق شدم چندین سال و برای دومین سال پیاپی برای تیم تبریز قهرمان شوم. بعد از المپیک به دلیل مصدومیت جسمی با نظر مربی و نایب رئیس بانوان فدراسیون تصمیم گرفتم مدتی از نظر روحی و جسمی به ریکاوری برسم چون مصدوم بودم و بهبودی کامل نداشتم. در مسابقات فجر هم بازی نکردم و در حال حاضر هم ریکاوری ام را زیر نظر دارم و هم کار مربیگری را انجام می دهم.

ملی پوش بدمینتون کشورمان درباره شایعه خداحافظی اش از دنیای حرفه ای گفت: اگر بحث خداحافظی مطرح شود، آن را رسمی می کنم. من در مسابقات مقدماتی آسیا شرکت نکردم چون نمی خواهم فقط ظاهر باشد. دوست دارم اگر بازی کنم نتیجه بگیرم.” به دلیل لغو مسابقات بین المللی به دلیل ویروس کرونا، برنامه مسابقات کاهش یافته است. تمرین دارم اما در این مدت آن را کاهش داده ام. نمی دانم در چه مسابقاتی بازی کنم.

آقایی در مورد اینکه آیا می خواهد به ورزش قهرمانی ادامه دهد، گفت: اگر به فرم قبلی برسم چون بدمینتون به همه عوامل آمادگی نیاز دارد و اگر بتوانم به فرم بدنی قبلی برگردم دوست دارم بازی کنم. در حال حاضر، رویای بعدی من این است که ثریاهای بیشتری انجام دهم و با کودکان خردسال کار کنم و تجربیاتم را با آنها به اشتراک بگذارم. قطعی نیست و صددرصد می توانم بگویم به ورزش حرفه ای برمی گردم. دوره های مربیگری را گذراندم، 3 هفته پیش برای مربیگری سطح یک از آسیا دعوت و قبول شدم.

آقایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا می توان به حضور او در المپیک 2024 امیدوار بود، گفت: حضور در المپیک به خصوص در رشته بدمینتون واقعا سخت است. گفتنش غیرممکن نیست اما انگیزه و آمادگی در همه زمینه ها می خواهد.» کسب سهمیه کار سختی است اما اگر بتوانم با برنامه های فدراسیون از هر نظر جسمی، روحی و انگیزشی به سطحی که می خواهم برسم، می توانم. برای المپیک پاریس تلاش خواهم کرد در انتخابی بازی های آسیایی شرکت نکردم و برنامه ای نداشتم چون بازی ها به تعویق افتاد تمرینات را ادامه دادم تا ببینم اوضاع چطور پیش می رود، معلوم نیست بتوانم در بازی های آسیایی شرکت کنم یا نه. انتخاب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید