با دیدن اعتراض مربیان به قضاوت داور می خندد


ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810870

مربیان تیم های فوتبال نساجی و نفت پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت آبادان گفت: ابتدا شهادت این دو خلبان در تبریز را تسلیت می گویم و خداوند به خانواده هایشان صبر عنایت فرماید. واقعاً فاجعه بزرگی بود.» در مورد بازی باید بگویم که بازی در برزیل، ایران مقابل یک تیم واقعی با اصالت نفت کار آسانی نیست، من هرگز نفت آبادان، نساجی، تراکتور و ملوان را نمی بینم. یک تیم چون هویت و اصالت این استان هستند. برخی تیم ها ممکن است میلیاردها تومان هزینه کنند اما نمی توانند در خون و ریشه مردم این شهر باشند. این تیم ها روی میز هستند و مردم از بازی خوشحال می شوند. با آنها.
وی ادامه داد: نیمه اول بازی امروز به دلیل شرایطی که داشتیم برای ما متفاوت بود چرا که هوای تهران سرد بود و به شهر 27 درجه رسیدیم. خوشبختانه مردم آبادان به خوبی فوتبال را درک می کنند. بازی امروز با کیفیت بود و تیم ما برای پیروزی در بازی امروز انرژی صرف کرد. هم ما و هم آنها موقعیت هایی داشتیم و فوتبال آنها برزیلی است و مثل برزیل به روی آنها باز شدیم. نتیجه دست خدا بود و کاری از دست ما بر نمی آمد. گرما قابل توجه بود، اما در کل مسابقه خوبی بود.
سرمربی نساجی با تمجید از عملکرد داور گفت: بیژن حیدری و دستیارانش خیلی خوب قضاوت کردند و هر تیمی دوست دارد چنین داورانی مسابقاتشان را هو کنند. او کمی بی انصافی کرد و به نظرم شایسته قضاوت دربی در بازی برگشت است. نحوه برخورد او با بازیکن و مربی تنش نیست و فکر می کنم حالا که فغانی رفته برادران حیدری می توانند بدرخشند. او امروز ثابت کرده است که یک داور کامل و بی طرف است.

منصوریان: خنده به «اعتراض مربیان به قضاوت داوران»

علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک مقابل نساجی گفت: می دانستیم نساجی هم مثل ما میل زیادی به فوتبال دارد. زمان پخش باید 17 ساعت باشد، زیرا هم زمان و هم نوع اختلاف دما روی ما و کیفیت آنها تأثیر گذاشته است. هر دو تیم برای پیروزی تلاش می کردند. بعد از گل اول دو موقعیت خوب داشتیم و توانستیم کار نساجی را تمام کنیم. بازیکن ما در گلی که زدیم اشتباه کرد اما در کل از عملکرد آنها راضی هستم. بعد از 10 نفر شدن به دنبال برد در 4 دقیقه آخر بودیم. 10 دقیقه آخر وقت طلایی ما بود، اما ما در حال شوتزنی بودیم و بازیکنان ما باید بدانند که نباید اینقدر با داور صحبت کنند. آبروی داور باید حفظ شود و بازیکنان ما به او اعتراض نکنند.
وی در خصوص داوری گفت: داوری خیلی خوب بود. با دیدن عملکرد مربیگری و اعتراض مربیان خندید. من خودم نمی دانم اگر قاضی بودم چه اتفاقی می افتاد، زیرا تحمل حمله به من را ندارم. امسال مربیان خیلی اعتراض دارند و داوران ما نمی توانند چیزی بگویند اما در کل داوری رو به رشد است. وقتی برادران حیدری هم در بازی بازی می کنند، نگران عمدی بودن آن نباشید.
سرمربی نفت آبادان ادامه داد: به نظر من بهترین کار مربیان ما فقط تمرین است. از رسانه ملی هم می خواهم فضا را به هم نریزد تا قوه قضائیه تحت فشار قرار نگیرد. برنامه برتر فوتبال نباید اعلام کند کدام تیم به داور شکست خورده است. فکر می کنم آبادان 12 امتیازی شد و شاید بگویند 2 امتیازی شد. اعلام برد و باخت یک تیم داوری فشار بر داور را 100 برابر می کند. بسیاری از داوران در دوران حضور من در لیگ برتر متوجه اشتباهات بی دقتی شده اند. مثلاً در سال 93 داوری که قهرمانی ما را گرفت، دید که بازیکن ما خطا کرده است، اما نمی توانم بگویم که عمدا پنالتی نگرفت. به جرات می توانم بگویم در این 7 سال حضورم در لیگ برتر بالای 100 امتیاز از دست داده ام اما نمی توانم به داور فشار بیاورم.
منصوریان گفت: هنوز کار و روزهای سختی داریم. ما همچنان تیم خود را قوی نگه می داریم. ما می خواهیم این هفته را با فرزندانمان به بهترین شکل تجربه کنیم. ما همه با هم هستیم. امروز نه، اما از عملکرد تیم راضی بودم.
وی گفت: امروز از دیدن شاهرو بیانی یکی از مفاخر فوتبال روی نیمکت نساجی خوشحال شدم. من چندین سال با افتخار شماره 10 را در استقلال پوشیدم و وقتی به آن نگاه کردم یاد سال های 67 تا 70 افتادم.
سرمربی تیم نفت درباره وضعیت تیمش گفت: جوانان ما کمی افت کرده‌اند و وظیفه ما این است که آنها را از نظر روحی آماده کنیم، اما در کل از بازیکن جوان انتظار می‌رود وقتی به زمین می‌رود همیشه گرسنه باشد. بازیکنان جوان این جوانان قطعا در ادامه لیگ به ما کمک خواهند کرد.
منصوریان در مورد بحث او و نیمکت نساجی گفت: یکی از نیمکت نشینان آنها با نیمکت ما صحبت می کرد که خیلی عادی بود. در همه استادیوم ها حرفی برای گفتن دارد و اکنون به دلیل تاج و حریم ورزشگاه بیشتر دیده می شود. در مجموع امیدوارم اعضای تیم نساجی از تهویه هوای آبادان نهایت لذت را ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید