با سرخیو راموس از پرسپولیس آشنا شوید

با سرخیو راموس از پرسپولیس آشنا شوید

دیدار تعیین کننده استقلال و پرسپولیس تهران با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. این در حالی است که حمید درخشان، سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است با وجود تساوی در این دیدار، تیم محبوبش می توانست دربی را به نفع خود به پایان برساند. او همچنین از بهترین و بدترین بازیکن دربی با خبرهایی می گوید که خواندنی است.

قرعه این دربی عادلانه بود؟

من هم اینچنین فکر میکنم! این یک بازی رفت و برگشتی بود و نمی شد گفت یک تیم قوی تر یا تیم دیگر ضعیف تر بود و همه چیز یکنواخت به نظر می رسید، اما… (لحظه ای مکث می کند)

اما چی؟

پرسپولیس می تواند دربی را به سود خود تمام کند. در فوتبال امروز دنیا با یک گل بهار نمی شود اما نمی دانم چرا پرسپولیس که خیلی خوب شروع کرد نتوانست از گل اول خود دفاع کند و در عین حال دنبال گل بعدی باشد؟

او به دنبال گل بعدی بود و شاید اگر ضربه مهدی ترابی از روی ارسال امید عالیشاه به گل تبدیل می شد، سرنوشت مسابقه فرق می کرد؟

مهدی ترابی را نباید اینقدر ایراد گرفت و او را نکوبید. همین مهدی ترابی در این مرحله دو پاس گل داد و در هر صورت شوت زد اما گل نزد. در طول بازی باید 4 یا 5 موقعیت ایجاد کنید که یکی از آنها گل را خراب می کند و در نهایت دیگری تبدیل به گل می شود.

می گویید پرسپولیس موقعیت های گل کمی ایجاد می کند؟

آیا می توانید به من بگویید که ما موقعیت های دیگری را غیر از ایستگاه دیدیم؟ دو ضربه ایستگاهی با ضربه سر گئورگی گلسیانی به ثمر رساندیم. آیا این اتفاق می تواند در چند بازی متوالی رخ دهد؟

آیا ضربات آزاد همچنان راهی برای گلزنی است؟

پرسپولیس در زمین خوب بود و استقلال در هوا! نه اولی به دومی فکر می کرد و نه دومی به دنبال کنترل تاکتیک های اولی بود، اما پرسپولیس باید تنوع تاکتیکی بیشتری داشت. فقط روی ضربات آزاد تمرکز نکنید.

جورجی گلچیانی هم خیلی خوب بازی کرد. اینطوری نیست

او مرا به یاد سرخیو راموس در رئال مادرید انداخت. او بهترین بازیکن زمین بود و ثابت کرد که خرید خوبی برای پرسپولیس است.

چه کسی نتوانست انتظارات را برآورده کند؟

راستش سعید صادقی باید بگوید در زمین و دربی چه کرد؟ با این همه هیاهو به پرسپولیس آمد تا در چنین مسابقه ای خودنمایی کند اما کاری نکرد؟ خیلی ضعیف و معمولی شد و من واقعا موندم چرا؟

کدام بازیکن استقلال بهترین بود؟

ارسلان مطهری که خیلی خوب بود. او می دوید، تکل می زد و گل می زد. او مهاجم خطرناکی است که خود را به عنوان مرد دربی ثابت کرده است. باید به محمد محبی هم اشاره کنم که عملکرد فوق العاده ای داشت و نقش موثری برای استقلال داشت.

شگفتی این دربی چه بود؟

هیچ چیزی! این دربی شگفتی خاصی نداشت. هنوز هم ناراحتم که چرا پرسپولیس بعد از زدن گل اول در حالی که استقلال در شوک بود گل دوم را منطقی و برنامه ریزی شده نخورد. چرا اینقدر متعجب و عصبانی بود؟ متأسفانه برخی از مدافعان پرسپولیس خیلی بی دقت بودند و روزبه چسمی یک ضربه سر راحت به ثمر رساند. همین طور ارسلان مطهری چطور در محوطه 18 قدم پرسپولیس توپ را برداشت و راحت چرخید و دروازه بیرانوند را باز کرد؟ متاسفانه نتوانستیم گل های بیشتری بزنیم و به عنوان برنده زمین را ترک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید