سرخیو راموس به همراه همسرش در شب تولد رویایی‌شان

سرخیو راموس به همراه همسرش در شب تولد رویایی‌شان

سرخیو راموس تولد 36 سالگی خود را با همسرش پیلار روبیو جشن گرفت.

راموس فصلی پر از مصدومیت در پاری سن ژرمن داشت و بدیهی است که می تواند با انتقال به لس آنجلس گلکسی به این کابوس پایان دهد. مدافع میانی تنها 5 بازی در پایتخت فرانسه انجام داده و در دو بازی تنها 90 دقیقه بازی کرده است.

اما هیچ کدام از اینها در روز چهارشنبه مهم نبود، زیرا راموس با همسر زیبایش جشن می گرفت. روبیو 44 ساله عکس های خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

یکی از عکس ها این زوج را در حال جشن گرفتن با نوشیدنی های آبی و حبابی نشان می دهد. یکی دیگر مدافع سابق رئال مادرید را نشان می دهد که در مقابل کیک تولدش لبخند می زند و شماره 36 را شمع روشن می کند. در توضیح این عکس آمده است: «تبریک می گویم، عشق من. ما چیزهای زیادی برای جشن گرفتن داریم، خیلی بیشتر از یک تولد، اما اکنون در روز تولد شما فقط بهترین ها را برای شما آرزو می کنم، و آن آرزوی سالهای بسیار طولانی است. “ما دیوانه وار دوستت داریم.”

روبیو قبلا برای شرکت مد اسپانیایی Selmark لباس شنا طراحی کرده بود. آنها از سال 2012 با هم هستند و 4 فرزند دارند. سرخیو جونیور 7 ساله، مارکو 5 ساله، آلخاندرو 3 ساله و ماکسیمو 9 ماهه است. این زوج در 15 ژوئن 2019 در زادگاه سرخیو سویا ازدواج کردند.

روبیو به عنوان گزارشگر و مجری تلویزیون اسپانیایی که LaSexta را پوشش می دهد، نامی برای خود دست و پا کرده است. او جایزه بهترین گزارشگر تلویزیونی را با Premier ژوئن در سال 2007 دریافت کرد. روبیو همچنین نویسنده کتاب خودیاری است که سال گذشته در مادرید منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید