با علی کریمی جدید پرسپولیس آشنا شوید

با علی کریمی جدید پرسپولیس آشنا شوید

یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل محمد عمری 22 ساله این تیم بود. عمری که پس از جدایی لوکادیا به تیم اصلی پیوسته بود با بازی های خیره کننده خود توجه ها را به خود جلب کرد و توانست به سرعت در بین هواداران پرسپولیس محبوب شود.

عمری تا دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان 9 دیدار متوالی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته بود و یکی از افراد مورد اعتماد یحیی گل محمدی محسوب می شد. اما زمانی که ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اعلام شد، بسیاری از غیبت عمری تعجب کردند. یحیی ترجیح داد در این دیدار به عمری استراحت دهد تا برای دیدار سرنوشت ساز مقابل تراکتورسازی آماده شود. تصمیمی که به نفع پرسپولیس و خود عمری بود و این بازیکن در دیدار مقابل تراکتورسازی نمایش بی نظیری ارائه کرد.

عمری گل اول تیمش را به زیباترین شکل ممکن از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند و گل دوم پرسپولیس را برای ترابی رقم زد. در گل دوم این فصل پدیده پرسپولیس و فوتبال ایران چند مدافع تراکتورسازی را دریبل زد و با شکستن خط دفاعی این تیم، توپ را به ترابی داد تا ستاره ملی پوش پرسپولیس که پاس گل اول عمری را زده بود. ، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.به راحتی وارد دروازه تراکتور می شود.

حرکت عمری برای گل دوم پرسپولیس به تراکتورسازی هواداران این تیم را به یاد علی کریمی انداخت که با تکنیک پاکش همه را به وجد می آورد. نکته جالب در مورد گل دوم پرسپولیس به تراکتورسازی این است که عمری دقیقا همان کاری را کرد که جادوگر فوتبال ایران 14 فصل پیش انجام داد. کریمی که در دریبل زدن و حرکات تکنیکی استاد بود، در لیگ هشتم و در دیدار پرسپولیس مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی با مهارت و خونسردی تمام مدافعان پیکان را یکی پس از دیگری دریبل زد و آنها را محو کرد و گلزنی کرد. باز شدن دروازه محسن خلیلی به خلیلی اجازه داد تا در این دیدار دروازه پیکان را باز کند.

حالا پس از چند سال گلی مشابه در پرسپولیس زده شد و این بار پدیده 22 ساله سرخ ها در نقش یک جادوگر ظاهر شد و حرکتی فوق العاده جذاب انجام داد. با این حال عمر را تحت هیچ شرایطی نمی توان با ستاره ای مانند کریمی مقایسه کرد و این بازیکن حتی تا رسیدن به سطح فوق ستاره ای مانند علی کریمی راه درازی در پیش دارد و باید سخت کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید