با فرهاد مجیدی آشنا شوید

با فرهاد مجیدی آشنا شوید

عملکرد فوق العاده او در دو بازی مقابل شهر هودرو و فولاد باعث شد بسیاری مهدی پور را شایسته دعوت به تیم ملی بدانند. بازیکنی که در این فصل در خط هافبک آبی ها عملکرد خوب و موثری داشته و یکی از مهره های کلیدی این تیم است.

البته این بازیکن در بازی دیروز مقابل آلومینیوم نتوانست انتظارات را برآورده کند که این به خاطر روز بد همه استقلالی هایی است که عملکرد همیشگی خود را نشان ندادند و همین مشکل باعث شد مهدی پور و سایر مردم روز خوبی داشته باشند. نه خودم.

با این حال این بازیکن در دیدارهای قبلی تیمش به قدری خوب و موثر عمل کرد که حتی میانگین عملکرد مقابل آلومینیوم باعث نمی شود کسی از زحمات این بازیکن در دیدارهای گذشته چشم پوشی کند و در خط هافبک به خوبی موفق شد. استقلال کادرفنی فرهاد مجیدی است.

عملکرد خوب مهدی پور سرمربی استقلال را بر آن داشت تا در جلسه ریکاوری امروز حساب این بازیکن را در اختیار بگیرد و دقایقی با او صحبت کند. مجیدی در لحظه ای که دستش را روی گردن این بازیکن اصفهانی گذاشت، به سراغ افراد دیگر رفت و درباره این بازیکن صحبت کرد و احتمالا از توانایی های مهدی پور تمجید کرد.

مجیدی به خوبی می داند که یک مهدی پور آماده می تواند تیمش را راه اندازی کند و در خط هافبک عالی شود. این روزها که مهدی پور آماده و سرحال است، بسیاری از هواداران او را با علی کریمی مقایسه می کنند و امیدوارند این بازیکن با حفظ این روند خوب، جای خالی کریمی را در خط هافبک آبی ها پر کند.

دیدگاهتان را بنویسید