با مینیون های فرهاد مجیدی آشنا شوید

با مینیون های فرهاد مجیدی آشنا شوید

نگاهی به دقایق 15 هفته ای بازیکنان استقلال در لیگ برتر بیست و یکم نشان می دهد سیاوش یزدانی مدافع 29 ساله استقلال در هر 15 بازی حضور داشته و با مجموع 1337 دقیقه مورد اعتمادترین بازیکن فرهاد مجیدی در اولین بازی است. نیم فصل لیگ برتر بود. او به عنوان رهبر اصلی خط دفاعی استقلال در تمامی دیدارهای این تیم از همان ابتدا در ترکیب آبی پوشان به میدان رفت و تنها در دقیقه 77 مقابل تراکتورسازی به دلیل درد مینیسک زمین را ترک کرد. یزدانی نیز مقابل پیکان برای استقلال گلزنی کرد.

دومین بازیکن استقلال که دقایق بیشتری نسبت به سایرین در این تیم به میدان رفت، مهدی مهدی پور بود. این بازیکن با ثبت زمان 1303 دقیقه و هر 15 هفته حضور داشت و پس از سیاوش یزدانی بیشترین دقایق بازی را در ترکیب آبی پوشان سپری کرد. او همچنین در تمامی دیدارها در ترکیب اصلی به میدان رفت و در نیمه دوم برای آبی ها مقابل هواداران (هفته اول) به میدان رفت. او همچنین در دقیقه 89 بازی مقابل شهرهدرو زمین را ترک کرد. مهدی پور در دیدار مقابل فولاد نیز با یک شوت از راه دور یک گل برای سه امتیاز به ثمر رساند.

سومین بازیکن استقلال از نظر حضور در این تیم جعفر سلمانی است. او همچنین در هر 15 بازی خارج از خانه برای استقلال به میدان رفت و در مجموع 1237 دقیقه برای آبی پوشان به میدان رفت. سلمانی هم مانند یزدانی اعتماد زیادی از فرهاد مجیدی داشت و البته توانست سه گل برای این تیم به ثمر برساند. دو گل سه امتیازی او مقابل هوادار و سپاهان به ثمر رسید که تیمش با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در دیدار مقابل شهر هودرو اولین گل استقلال توسط نماینده مشهد به ثمر رسید.

این سه نفر در دیدار فرهاد مجیدی به دلیل دقایق بیشتر در استقلال، بازیکنان اصلی و مورد اعتماد استقلال محسوب می شدند.

دیدگاهتان را بنویسید