با مینیون های فرهاد مجیدی در استقلال آشنا شوید

با مینیون های فرهاد مجیدی در استقلال آشنا شوید

فرهاد مجیدی که ستاره بزرگ و پرطرفداری در استقلال بود، علاقه خاصی به برخی بازیکنان تیمش دارد و به قول خودشان فوتبال آنها را زیاد می پذیرد، البته همه بازیکنان استقلال به مجیدی اعتماد دارند اما امسال بازیکنانی هستند. حدود 8 بازیکن از استقلال جدا شدند و به تیم های دیگر رفتند.

مجیدی در بین بازیکنان فعلی استقلال اعتقاد خاصی به صالح حردانی، جعفر سلمانی، کوین یمگا، امیرحسین حسین زاده و رودی زاستد دارد. در مرحله بعد می توان به نام بازیکنانی مانند سبحان کاگانی و آرمان رمضانی اشاره کرد که برخی می گویند استقلالی نیستند اما مجیدی پای آنها ایستاد. فرهاد مدت هاست فوتبال جعفر سلمانی را دنبال می کند و صالح حردانی را از زمان حضور در تیم ملی می شناسد. البته او فیلم های زیادی در مورد Yamga و Yested هم می بیند که او را جذب می کند. البته مجیدی در فصل نقل و انتقالات خواهان چند بازیکن دیگر از جمله رایان تفضلی بود که آمادگی جذب نداشتند اما باز هم اکثر خریدهای او جواب داده شد و استقلال مدعی شماره یک قهرمانی شد.

مجیدی در بین بازیکنان لیگ برتری به آرمین سورابیان مدافع سابق استقلال که در تیم گهر گهر بازی می کند نیز علاقه داشت. البته او برای جوانانی مثل امیرعلی صادقی بازی کرد و مطمئنا فصل آینده برای بازیکنان جوان و آینده دار مثل صادقی و حسین زاده بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید